måndag 1 juli 2013

Sista veckan på jobbet = segt

Vaknade 05.30 pip laga lite kaffe mata kreaturen chilla lite och ett snabbt samtal med makten ifrån ovan ja samma ritual varje morgon bra morgon rutin kan jag tycka .. Så tråkigt på jobbet det är banne mig hemskt  laddar för semester nu men vid fikat fick jag reda på att Hannah fick sin lägenhet och det var helt underbart vår relation har varit mycket ansträngt ett tag så detta behöver vi verkligen glad för henne nu skall hon få se hur det är att leva och äta rester och kanske till och med leva på nudlar sista veckorna innan lönen kommer hahaha det var tider att vända på kronorna .. Jag har väntat och väntat på  mycket saker denna vår / sommar känns lite som om kanske inte blev som jag hade tänkt mig med kan ju bara bli bättre semestern snart här Hannah flyttar mm om man väntar på något gott väntar man inte för länge säger de ..................förra året var jag på vårdcentralen väntade förtvivlat på svar och denna operation var verkligen värt all väntan har aldrig i mitt liv mått så här bra kroppsligt och shit vilken kvinna som var dold , livet leker och jag är med på karusellen tack universum för allt underbart i mitt liv nu chilla i min jätte jätte stora onepiece massor av kärlek & ljus till er alla puss & kram over and out Delicia 

Inga kommentarer: