tisdag 1 september 2020

21 days

 Försöker ha förståelse och förlåta dessa människor som ville mig så otroligt illa.

Försöker förstå och förlåta honom för att han krossade mig och sedan ignorera mig totalt, fullkomligt obegripligt om man skulle köra över någon med bilen då stannar man och ser om de lever eller behöver vård jag har varit med om en HIT  N  RUN  totyr..

Jag måste fixa detta första 2 veckor var jag hemma ifrån jobbet helt handlingsförlamad av sorg, förlust och besvikelse förra veckan jobbade jag eller jag var på jobbet Zombie mode, tack gode gud att jag var ledig i helgen. 

Jag är helt förkrossad förstår verkligen inte att jag inte betydde mer vi hade kunnat fixa detta men så många ifrån hans sida var emot oss Fd fru var nog den värsta hon krossade honom en gång innan räcker inte det, de vänner som gav dig ett ultimatum att få väck mig ur ditt liv är falska.. Ultimatum skall ingen verken vänner & ungdomarna göra mot någon de älskar, det ser du så småningom min älskade.

Har så svårt att förstå att jag kommer aldrig mer att se dig och varför jag är den som blivit värst straffad har verkligen inte gjort något fel endast tillrättavisat dem och aldrig sagt något utan att fadern varit i rummet respektlösa ungdomar tacksam att jag aldrig mer behöver möta dem och deras lögner har fördärvat det vi hade har stört mig på deras beteende länge men accepterat för att det var ju mina blivande styvbarn. 

3 veckor sedan mattan drogs utt ifrån under mina ben chock utan dess like ofantligt smärta poof hela mitt med dig försvann pga andra. Jag repar mig är av den starkaste sorten, men kan du sova efter vad du har gjort mig du har bara raderat mig ur ditt liv var jag verkligen inte värd mer eller är det för smärtsamt att se vad du och dina har orsakat mig saknar du mig som jag saknar dig???  Vissa svar kommer jag aldrig få svar på och det får jag bearbeta och jobba med kanske hynos så att det kan försvinna helt..

Jag har ett fantastiskt liv framför mig det kan bara bli bättre nu jag skall försöka läka mig själv ta hand om mig yoga, meditation och be, law of attraction kurs redan anmäld börjar nästa vecka. Jag vet att universum har annat planerat för mig därför detta hände även om det är fruktansvärt smärtsamt jag ser det klart nu sen när det är dax så dyker han som är meningen att jag skall dela mitt liv med någon som kommer alltid välja mig jag får se det så.. 

Jag vill tacka dig för det bästa 2 år vi har verkligen haft det 2 år underbart detta var vår första motgång och du slogs inte för mig jag älskar dig men älskar inte hur du hanterade detta du får gärna be mig om ursäkt för både din och min tillväxt vi hade det bäst fast det var bara en kort tid saknar dig och det vi hade ofantligt mycket  kärlek och ljus // Delicia 


Ta aldrig livet för givet det kan ändras på ett ögonblick 





Inga kommentarer: