fredag 10 december 2010

Dag 50 !!

Lars hann ringde nyss jag hörde hur ansträngt han hade att andas usch och fy vad det var jobbigt , du måste fixa detta älskade man det har vi ju bestämt , ungarna skall till skolan sen skall jag bara vakna lite sen kommer Hannah & Jag snälla Gud ta hand om min man han är skör och måste klara detta =(

Efter min runda på Csk å känns det inte riktigt bra att lämna min man i deras händer fan fan fan vad skall vi göra jag fattar inte att detta händer oss Lars som var så bra eller bättre än vad han är nu , kära Gud min mans liv är i dina händer snälla kära du hjälp honom komma igenom detta <3 vi vill ha hem honom igen så att vi kan vänta på transplatationen här hemma fast det var jobbigt för mig och barnen så känns det ändå tryggare att ha han hemma

Inga kommentarer: