måndag 13 december 2010

Lucia dag 53!!

Kära Gud, Jesus, Universum jag ber på mina bara knän hjälp min underbara man genom denna kris han om någon förtjänar att leva på denna jord jag har inte många ord idag och vill bara att min underbara man skall leva

Pratade med transplantationskoordinatorerna nyss de skulle kolla Lars journaler sen återkomma dessa människor är Guld värda och är en viktig del i denna resa tack för att ni finns , hoppas och ber att Lars får behålla sin plats på denna underbara lista <3

1 kommentar:

Tina sa...

Hej Lars & Delicia,
ibland tänker jag och undrar hur ni orkar kämpa dag in och dag ut. Kan aldrig sätta mig in i er sits, kan bara lyssna, läsa titta och ha stor empati för er alla. Kan däremot sätta mig in in hur jobbigt det är att inte kunna andas och vilken panik det medför, eftersom jag varit där många gånger själv. Hoppas som alla andra att Gud finns däruppe och att han ser hur mycket du älskar Lars, och ser din kamp för honom, fören bättre människa finns nog inte som dig Delicia, din kärlek är så stor, så ren så stark, så alla förutsättningar finns för du är så stark i din kamp,o jag tror att Lars känner det i sitt hjärta och kämpar där han ligger så tyst o väntar, för han är stark för din skull och för era barn. Marianne sitter säkert i sin himmel och drar i några av trådarna där för er skull, kram