måndag 12 oktober 2020

12/10 - 2020



Gick hem ifrån jobbet idag fick gräsligt ont i magen innan frukost min chef fick tag på novalocid tog ett par tuggtabletter plockade klart min pall och kände inte mycket skillnad vill ju inte hem vill jobba men ibland få även jag ge mig, har inte varit hemma sedan seperationen mellan oss missar bara 4 timmar så det skall jag klara, omepresol & novaluzid är nu inköpt 2 veckors kur från och med idag..
Jag är en tänkare åhh vad jag önskar att jag inte var det hade underlättat mina vardagar kan jag med lätthet säga jag har typ gått igenom vart enda samtal som har sagts och jag har inte sagt något fel jag plågar bara mig själv de tänker nog inte ens på situationen, tänker också varför oss vi var lyckligaste i hela världen finns massor av människor som är olyckliga tillsammans som borde dela på sig.... Måste verkligen lägga ner detta omgående orkar verkligen inte mer det är som det är jag kan inte göra ett smack mer än leva mitt liv utan mannen jag älskar fruktansvärt... 

Jag har svårt att tänka mig själv med en annan person det klart lite tidigt det förstår jag planen var ju tills döden skildes oss åt inte en massa ultimatum. 

Jaja släpp det gå vidare, vänd blad, stäng dörren nytt kapitel jag vill inte jag vill inte vill inte!!!!! Precis det jag har jobbat med på min online kurs motstånd haha jag antar att jag hade inte varit där jag är nu om jag inte hade gått kursen, men jag måste säga att jag har fler bra dagar än sämre nu och det är otroligt skönt. Vaknar fortfarande på morgonen med ja just det detta har hänt så chocken finns fortfarande kvar men jag blir inte lika tagen längre.. 

Meditationen fungerar konstigt nog för att min hjärna är aldrig tyst så att jag lyckas tysta den i 10 min är sensation 🙌 och längre än 10 min planeras minst 20 min om dagen säger de flesta 
 

Nu bara 18 dagar kvar tills jag reser min väska har varit packad i flera veckor 🌞🇪🇦🏖️ sen när jag kommer hem skall jag jobba jobba jobba helst många extra pass för fler resor skall göras pratade med en annan vän igår kväll så taggade är jag för äventyr måste känna mig levande igen. 
Julen hoppar vi över i år känns inte lika viktigt längre Christer var duktig på att fira jul och ta fram känslan av familjen vi 3 av 4 jobbar på samma företag så vi jobbar alla röda dagar så vi hinner inte till Stockholm heller enklare att skippa som alla åren innan. 

Jag saknar dig varje dag skall du veta jag önskar att detta aldrig hände oss du var det bästa som har hänt mig sedan Lars dog idag har jag en jobbig dag tacksam att våra vägar har korsats vackra människa älskar dig  XOXO Delicia 

Va tacksamma för allt vackert ni har alltid kärlek och ljus till er alla fina människor 💖💫🍀🙏🌹

Inga kommentarer: