tisdag 6 oktober 2020

Jag vill tacka livet





Kl 19;40 idag för 8 veckor sedan kan fortfarande känna slaget i soloplexus kände hur all min energi sögs ur kroppen för att sugas in igen pang livet skulle bli annorlunda efter detta det visste jag liknande känsla när Lars drog sitt sista andetag döden på två olika sätt men samtidigt samma svårt att förklara men jag tror ni förstår 

Jag har börjat vänja mig vid tanken att jag aldrig mer kommer att se dig eller höra din röst förkrossad har jag verkligen varit och det kan nog inte förklaras i ord vad man går igenom.

Jag vet inte varför jag heller känner känslan att förklara mig jag har undrat i veckor varför jag har blivit straffad varför varför varför????  Jag är otroligt försiktig med vad jag säger och hur jag säger det och om jag skulle säga något olämpligt ber jag om ursäkt eller tittar upp och säger förlåt därför vet jag att jag har inte sagt något eller gjort något fel i detta sammanhang.

 Jag lever i stort sätt efter universums lagar otroligt flummigt jag vet men så otroligt mäktigt jisses Amalia som jag skrev i bloggen i början av allt detta koas var att jag länge känt mig i obalans på så sätt har jag attraherat in olika händelser som har stulit min energi och jag har fokuserat på det då blir det negativa vibration högre och mer och mer attraherar negativt....

Law Of Attraction

Är en universell lag som säger att lika attraherar lika om vi utökar beskrivning så innebär detta att du skapar din egen verklighet genom att allt fokusera dina tankar och känslor på attraherar du i ditt liv.....

Och ja jag är normal busig, galen, lycklig, kärleksfull jag är som jag är och har alltid varit glad & posetiv men kan även vara låg & negativ sällan men det händer.. 

Jag kan nu inte göra något åt situationen han valde bort mig så otroligt synd vi hade det så fint verkligen det finaste jag har upplevt tacksam för att han har funnits men tyvärr finns det ett slut för allt men en ny väg finns för mig att vandra.. Jag kan inte tillåta mig själv att fokusera på det negativa som har hänt det knäcker mig och det är inte hur jag vill leva mitt liv och ja jag kommer sakna det vi hade och ja jag älskar dig fina människa kommer minnas dig med kärlek & glädje resten av mitt liv

Min resa börjar närma sig tack gode gud där kommer jag att läka fullt ut meditation, sol, sand , värme och givetvis sangria och andra festligheter vem vet vad universum har planerat för mig allt händer utav en anledning fortfarande klurar jag på denna hmmm liksom varför vi var perfekta det tar nog ett tag innan man ser det klarare..

Jag är så tacksam att jag kan vakna på morgonen utan att gråta vilken befrielse alla de tyngsta känslor bakom mig jag kan åter igen andas så skönt.. 

Kursen attraktionslagen jag genomförde handlade om motstånd som jag har behövt dessa verktyg genom min läkning 💫🙏❤️🍀 jag är långt ifrån färdig läkt ärren jag har är djupa de kommer blekna så småningom helt övertygad om det jag har ett fantastiskt liv framför mig jag ser det redan tackar redan nu för all framgång, lycka, kärlek som kommer min väg, jag har läst mer än vad jag har gjort på 10 år jobbat med mig själv och kan bara säga att jag är otroligt stolt över mig själv jag har vuxit ytterligare eller som vi säger leveld up jag kör inga hämnigar finns inte så mycket som skrämmer en länge nu skall jag bara njuta och ta emot allt vackert jag har framför mig. 

Var tacksamma alltid ta aldrig livet för givet det kan svänga snabbt i en helt annan riktning 

Tack Gud, Jesus & Universum för mitt vackra liv, mina vackra barn, familj, vänner, hälsa mitt jobb mitt boende och pengarna på banken 🙏❤️💫🍀 Amen 

Inga negativa kommentarer!!!!! 


Inga kommentarer: