söndag 8 november 2020

Home sweet home đŸ’«đŸ€đŸ™❤️

 



Resan hem blev lĂ„ng men vaknade i min sĂ€ng efter mycket om och men  somnade bumms vid 03 i morse tĂ„get gick inte till HĂ€ssleholm sĂ„ mina snĂ€lla pojkar hĂ€mtade mig i Lund, jag Ă€r hemma nu skönt kallt veckan gick snabbt siktade mycket pĂ„ att göra mĂ„ bra grejor sola  meditera, promenader och det gjorde jag Pethra jobbar 6 dagar i veckan sĂ„ mycket egentid blev det 

Hur jag Ă€n gör sĂ„ fattas du i mitt liv mĂ„naderna tickar förbi och det Ă€r lika ofattbart varje gĂ„ng du dyker upp i mina tankar hade bara mĂ€nniskor kunna lĂ„ta andra mĂ€nniskor vara glada och lyckliga sĂ„ hade vĂ€rlden varit en bĂ€ttre plats, men Ă„ andra sidan sĂ„ valde du bort mig för de som ville sabotera vĂ„r lycka sĂ„ dĂ„ borde jag slĂ€ppa och tacka för tiden men du fattas mig varje dag  Ă€r inte lika förtvivlad lĂ€ngre men det gapar tomt i mitt hjĂ€rta jag hoppas att du mĂ„r bra jag Ă€lskar dig och önskar dig glĂ€dje & lycka hoppas in i det sista att vi kommer att mötas igen och lösa detta hemska 

Jag repar mig har mĂ„nga frĂ„gor och jag kan Ă€n idag inte förstĂ„ varför universum plockar bort ytterligare en mĂ€nniska ur mitt liv jag gör rĂ€tt för mig pĂ„ jorden tacksam alltid  tar aldrig livet för givet, ber man kan undra ibland?? ??  Mycket av mitt beteende nu Ă€r precis som nĂ€r Lars gick bort fast jag Ă€r sĂ„ mycket starkare som person och pĂ„ en helt annan nivĂ„ Ă€n för 10 Ă„r sedan jag upplevde trauma / chock  och jag Ă€r extremt stolt över mig sjĂ€lv att jag har fixat allt universum har placerat i mina hĂ€nder trodde verkligen att jag kunde luta  mig tillbaka och njuta av livet med dig och som jag njöt gud 2 fantastiskta underbara vackra Ă„r av allt bara det Ă€r jag tacksam för, lĂ€kningen tar lĂ„ng tid och det fĂ„r det göra jag Ă€r i en sorg process och gör mycket för att mĂ„ bra meditationen Ă€r fantastiskt gör det ca 2 ggr om dagen skall försöka ut och börja springa igen konditionen Ă€r i botten men kan börja lĂ€tt med ett par km för att sedan öka kanske kan den dĂ€r maraton bli av har sugit pĂ„ den tanken i flera Ă„r finns virrituella lopp nu under corona kanske anmĂ€ler jag mig springa till Höör eller nĂ„got och ta taget hem hahahahaha ..

Veckan pĂ„ Gran Canaria var bra behövde komma bort skönt nĂ€r man kunde slĂ€ppa tankarna och hitta pĂ„ annat nu Ă€r jag hemma samtidigt skönt tillbaka till verkligheten trĂ€ffat alla ungdomarna sĂ„ skönt har köpt lite fint till dem sĂ„ glad att det finns möjlighet för mig att Ă„ka utomlands  leva och handla gĂ„vor den lyx fanns inte för nĂ„gra Ă„r sedan sĂ„ ja jag har kommit upp mig pĂ„ den skalan oxĂ„ tacksam varje dag ..

Precis innan jag klev pĂ„ planet igĂ„r eftermiddag fick jag en notis att Biden & Harris vann valet jag kan bara sĂ€ga tack gode Gud Ă€n finns det hopp för vĂ„r trasiga vĂ€rld var tvungen att köpa wifi och se alla klipp kĂ€nde ett litet ögonblick stolt över min nationalitet đŸ‡șđŸ‡Č det var fantastiska nyheter


Idag Ă€r det fars dag bĂ„de min far och barnens far Ă€r i himlen kĂ€rlek till er fina Ă€nglar 🙏❤️

Hoppas att du blir uppvaktade ordentligt du Ă€r en bra far till dina under de Ă„r vi var tillsammans upplevde jag inte att de uppskattade det du gjorde du var Ă€ven en fantastiskt styvfar till mina de uppskattade vart enda dag som jag med dig ❤️đŸŒč🙏

Jaja dagarna blir sÄ smÄningom lÀttare snart Àr det jul och det struntar vi nog i det traditionella i alla fall samlas kommer vi att göra jag och ungdomarna Àr otroligt tighta tacksam för det








Var rĂ€dda om varandra tala om för de ni Ă€lskar att ni Ă€lskar dem och ta aldrig livet för given kĂ€rlek och ljus alla vackra mĂ€nniskor đŸ’«đŸ€đŸ™❤️


Inga kommentarer: