lördag 8 februari 2014

Early Saturday Morning ...........

Dricker mitt kaffe tankarna snurrar massor av saker som tänks på positivt gott , härligt , underbart är livet tacksam att jag har det bra lite mer på bankkontot sen hade jag inte haft ett skit att bekymra mig om ..... Ler av hela min själ känner mig som en tonåring busig , lite små galen tur att inte folk ser vad som spelas upp i mitt huvud hahaha lite barnförbjudet , lite olagligt lite jäkla underbart hahahaha ...

När jag chattade med P för många veckor sen sa jag att jag tackar nej till att träffa andra män jag väntar på dig sa jag..... och han undrade varför med det klart han har aldrig levt på detta viset alltid haft många kvinnor och i det ögonblick tänkte jag varför väntar du på denna person som inte vill bara ha dig Delicia ??? fattar inte i vilken jäkla dröm värld jag har levt i jag trodde väl att han skulle kanske kunna bli den shit vad man kan bedöma fel ibland blir inte klok på hur män tänker  eller vi kanske inte skall veta hur de tänker , känner mig lite utnyttjad varför vet jag inte vi träffades under många månader ... Orkar inte en se vad han sysslar med på FB så därför tog jag bort honom som nära vän nu är han osynlig för mig så skönt kan jag bara säga.......... Tycker lite synd om de yngre tjejer  de ser honom som en biljett att komma ifrån de fattiga liv de har och han ser dem som objekt tragiskt . I feel sorry for you P you are missing the greatest feeling of them all TRUE LOVE !!!!   

Så nu skall jag leva livet med mycket öppna ögon och njuta för fullt jag skall gå på date mycket snart nu bara 6 dagar kvar bubblar mysigt / spännande  skall det bli .... Han e så snygg my lord kommer väl ha gapande mun hela kvällen och tappa ord blir lite nervös av snygga män, Kan inte riktigt fatta att jag ser ut som jag gör heller fast jag kollar på alla dessa bilder som är tagna på mig och ser det själv i spegeln kan fortfarande vara en chock lite nackdelar ifrån detta operation hjärnan fattar inte riktigt vad kroppen har gått igenom ............men tacksam att jag har gjort det fått ett helt annat liv på alla sätt skall bara nu jobba på mitt själv förtroende det kommer väl efter hand kan jag tro jag är bäst , jag är vackrast , jag är snäll , jag är bra jag är så mycket jag är Delicia !!!!!!!!!!!!!!!!

Nu tagga för utgång har inte sprungit på två veckor ont i knäna , mycket runt om mig med grabbarna ....sen förhoppnings vis städa lite har inte gjord det heller på ett tag gött att vara lite lat och kunna tillåta det upp o hoppa kvinna ha det bäst alla vackra kärlek & ljus till er denna vackra lördag glöm inte att vara tacksam för det lilla fina i livet .....Tack Gud, Jesus & Universum för att jag vaknade upp , tack för mina barn , mitt hus , min skitiga bil , tack för mitt liv och tack för den kärleken jag hade i över 20 år Amen 
Me & Hannah

Singel men längtar efter sällskap 

Morgon möte 
Word 

Amen !!

Inga kommentarer: