onsdag 2 september 2015

Jag är såå trött .................

Sliten redan bara jobbat en månad och lite till , jag är så trött på mitt jobb ingen ork eller lust .. Jag är den positivaste människa jag känner vill verkligen inte vara negativ eller tänka negativt men jag är helt slut har inget kvar att ge så nu har jag sökt 3 jobb samtidigt rädd att gå vidare låter konstigt jag vet har ändå jobbat på min arbetsplats i 9 år och skall säga att jag är tacksam att jag har ett jobb nu bara hoppas och be att jag får napp så att jag kan se lite ljus på en arbetsplats ...............

Lyckligast är jag ändå jag har det bra för övrigt mitt liv är perfekt knasiga barn , finaste pojkvänn , vackraste boendet och min hälsa tack gode GUD för detta ..

Onsdag mitt i veckan gött snart helg då kommer mitt hjärta sen blir det Mixess Trädgårdsfest hos Lotta hoppas bara på uppehåll vill ha fint väder denna kväll 
Kärlek & Ljus alla fina va rädda om er 



Lite bilder från helgerna & våra roadtrips 
hittade lite kärlek när jag bytte sängkläder 

Pukavik 


Läckra moln 

Kvällspromenix 

Inga kommentarer: