lördag 11 augusti 2018

Peace, love & prosecco........

Juli månad försvann fortare än fort har typ bott på min arbetsplats 6 dagars veckor party lördag kväll sova hela Söndag och på samma schema igen . Sista björket jag kommer inte sakna stället men var ju tvungen att dit en sista gång jobbade där som servitris innan jag fick Hannah sen träffade jag Lars och vi var där och festade ofta så kul vi hade några julfester med jobbet och nu skall det rivas Hannah och jag röjde som attan dansade tills de stängde hahaha hejdå Björket tack för allt och framför allt kompis toan den kommer jag att minnas för alltid .
Bigslap bestämde vi att pengar fanns inte till biljetter åhhh tråkigt sen vann Hannah biljetter på en Facebook tävling och jisses Amalia vilken dag, kväll & natt dansade i 11 timmar och i steg blev det nästan 3,8 mil mycket trevlig bra musik och bästa vädret underbart det tackar vi för . Ikväll är vi på det igen sliten som bara den tanken av att resa mig ifrån sängen och ta tåget till Malmö känns aningen tufft kan jag lätt säga men biljetter till Clarion Hotel och Nicky Romero fick jag i 50 år present och det skall bli super fint att uppleva honom igen såg honom oxå sist i Malmö för 2 år sedan spelade innan Avicii magiskt kommer det att bli det vet jag redan ...
Jag är så lycklig så tacksam och banne mig kär mitt i allt detta bus träffade jag en finis  Mr Plummer man  vilken kille vi kommer att ha det kul ihop det kan jag säga känner mig som en tokig tonåring bubblade och sprallig hade nästan glömt bort dessa känslor och jag myser på hög nivå , nytt kapitel i mitt liv ny människa så spännande nu kör vi.....
Jag vet att jag är tjatig ibland men jag vet vad jag pratar om tar inte livet för givet varje dag är en gåva var tacksam att man vaknar varje morgon tala om för de människor ni älskar att ni älskar den , bråka inte om petitesser livet är vackert och skall njutas av varje dag kärlek och ljus all fina puss & kram Delicia







Inga kommentarer: