söndag 31 mars 2019

Sunday afternoon

Min hjärna går på högvarv nu måste ta tag i saker som jag har tänkt på länge jag har kämpat länge sedan Lars lämnat jorden och fick lite pengar över efter jag sålde huset och med facit i hand hade jag gjort annorlunda  boken kostade mycket att publicera och var inte så lätt att sälja som jag trodde och jag hoppas att de som har köpt den är nöjda , bil ville jag ha och jag köpte en nyare kontant för att 2 år senare lägga till ännu mer mellan en annan bilköp som jag har gråtit många många tårar över så nu har jag en bok som behöver säljas och behöver byta boende för att ytterligare kunna få lite pengar över på lönen så jag tror minsann att jag skall börja packa ner och kasta redan nu jag jobbar skift och helgerna tillbringas hos mannen i Skurup har ca 60 000 kr kvar ( studieskulder)  att betala sedan är jag skuldfri känns bra det blir bra är otroligt målinriktad så nu kör vi mot målet heja Delicia du är bäst du klarar allt .. Jag är tacksam trotts allt har lärt mig mycket på vägen jag är otroligt lycklig har min fina familj, bästa pojkvän , min hälsa och ett jobb tack Gud,  Jesus  & Universum för allt vackert i mitt liv..

Hemma på taket igen efter en ljuvlig helg som vanligt C är så så fin så  underbart så lycklig så kär han är min gåva ifrån universum mina böner blev besvarade tänk så bra det kan bli  .

Sommartid är tillbaka välkommen kära du har saknat dig så behöver lite ljus och mycket energi,  ha en fin söndag alla vackra va rädda om er & ta inte livet för givet kärlek och ljus puss & kram// Delicia

En kamp om att andas signerad & kram 150 kr .......





Inga kommentarer: