lördag 27 mars 2021

Thank you thank you thank you 🙏❤️đŸ’«đŸ€


 I nĂ€stan 8 mĂ„nader har mitt liv 
varit en stor stor prövning kÀnns som om vi som familj gÄtt igenom olika svÄrigheter och kÀnner stor tacksamhet att jag har varit i HÀssleholm nÀra mina söner, vi Àr en familj som har gÄtt igenom otroligt mycket smÀrta tillsammans och det har sammansvetsat oss och vi Àr otroligt tighta som familj och tillsammans Àr vi enormt starka.

Jag Ă€r sĂ„ sĂ„ tacksam att vi alltid finns för varandra och stöttar varandra ifrĂ„n alla hĂ„ll med kĂ€rlek & respekt, min dotter bor i Malmö men bodde oxĂ„ hos mig en tid nĂ€r hon hade det tufft tillsammans fixade vi sĂ„ att hennes liv löste sig och nu Ă€r hon tillbaka i Malmö med fast jobb och en fantastisk kille och svĂ€rson som tar hand om henne vilken tillskott till vĂ„r familj. 

Vi har aldrig höjt vĂ„ra röster emot varandra skrik existerar inte hos oss vi diskuterar problem och löser pĂ„ bĂ€sta möjliga sĂ€tt, vi sĂ„g sĂ„ fram emot att jag skulle gifta mig och fĂ„ Ă€nnu ett tillskott till familjen en styvfar en pusselbit som har fattats sedan Lars dog han var perfekt i alla lĂ€gen trodde vi sĂ„ nĂ€r hans barn var respektlösa mot mig sĂ„ satte jag sĂ„ klart ner fötterna, jag behandlade dessa ungdomar precis som jag hade gjort med mina egna struktur, respekt, kĂ€rlek och grĂ€nser och allt som hör till. 

Mitt jobb som styvmamma var dÀr redan kört de var emot mig direkt jag accepterar inte att bli kallade de ord de kallade mig och svarade tillbaka och ifrÄgasatte beteende klart att detta var obehagligt för dem att hantera. Jag har aldrig litat pÄ dem och tilltalade aldrig dem utan att deras far var nÀrvarande mina ögon borde har varit öppna men kÀrleken gör en blind japp stÀmmer sÄ nÀr jag fick kniven i ryggen att jag inte har varit snÀll mot dem rasade allt jag slÀngdes ut, klipptes bort raderades ut............


DÖDEN!!!!!!!!

NĂ€r jag kom hem ifrĂ„n jobbet efter fruktansvĂ€rda telefonsamtalet började min kropp att skaka ofrivilligt mycket obehagligt jag skakade sĂ„ hĂ„rt sĂ„ att hela sĂ€ngen hoppade Hannah ville ringa ambulans men jag sa detta Ă€r bara chock och att detta kommer att gĂ„ över men det höll i sig i flera timmar och sedan skulle vara ett tillstĂ„nd i flera mĂ„nader. Jag har varit djupt djupt deprimerad och förstĂ„r inte att jag vissa dagar har kunnat bara ta mig till jobbet o h utföra vanliga sysslor, panikĂ„ngest Ă€r nu min vardag har aldrig nĂ„gonsin upplevt detta pĂ„ denna nivĂ„ dĂ€r jag har fĂ„tt slĂ€nga mina matvaror nĂ€r jag har varit och handlat och springa hem till min trygghet all glĂ€dje borta livsglĂ€dje finns inte och har till och med ifrĂ„gasatt om mitt liv var vĂ€rt att leva. En del av mig Ă€lskar fortfarande men en annan del ser dig som den största vekling jag har nĂ„gonsin trĂ€ffat ingen har nĂ„gonsin fördĂ€rvat mig som du har gjort du har dödat en del av mig........... 

Jag har verkligen gjort allt för att hitta tillbaka till livet hypnos, ut och gĂ„, meditera Ă€r det bĂ€sta jag har gjort ett steg i taget smĂ„ smĂ„ steg vill inte bli sjukskriven har Ă€ntligen kommit ifatt ekonomiskt och vill stanna dĂ€r. 

Meditation Ă€r ett fantastiskt verktyg att lĂ€ka sig sjĂ€lv jag har suttit i mĂ„nga timmar det lugnar min hjĂ€rna och ger mig frid ett tag efterĂ„t men sitter fast kring hjĂ€rtat de som mediterar vet vad jag talar om kĂ€nner inget, har i ca 6 mĂ„nader haft fysiskt smĂ€rta i hjĂ€rtat sĂ„ jag kontaktade en healare som kan hjĂ€lpa mig pĂ„ vĂ€gen hon sa att min Aurora var sĂ„ stark sĂ„ att det var helt otroligt vilken kĂ€nsla bara jag kom in igenom dörren men hon kĂ€nde Ă€ven min smĂ€rta, jag sa till henne att mitt hjĂ€rta Ă€r bruten och det höll hon med om Broken heart syndrome och hade en hel del psykiskt trauma kring hjĂ€rtat, jag berĂ€ttade att min första man han dog det Ă€r nog trauma  dĂ€rifrĂ„n men nej detta har hĂ€nt nyligen sĂ„ detta mĂ„ste vi jobba med omgĂ„ende och det gjorde hon och lite andra saker röjde hon oxĂ„ undan.

Jag vill LEVA jag har alltid varit en lycklig person och jag kĂ€mpar att hitta henne igen, jag har ocksĂ„ spenderat mycket tid pĂ„ att lĂ€sa och fördjupa mig i olika fascinerande saker och förelĂ€sningar pĂ„ nĂ€tet kunskap kan man aldrig fĂ„ för mycket av sĂ„ kontakt med mig sjĂ€lv det Ă€r jag och djupare kommer det att bli jag skall bli hel igen punkt slut...... 

Jag skÀms att jag har attrahera in en mÀnniska i mitt liv som kunde skada mig trodde att jag var förbi det stadiet men tydligen inte allt hÀnder utav en anledning och denna lÀxan var den vÀrsta av dem alla jag har haft mina 52 Är pÄ jorden.

Du var det vackraste samt det vĂ€rsta som har hĂ€nt mig och du vet inte ens om den skadan du har orsakat för att du har blockerat mig patetiskt utan att tacka mig för allt jag har gjort för dig och din familj utan att ens sĂ€ga hejdĂ„ ofattbart att detta kom ifrĂ„n dig.. 

Jag har lÀst Àven mÄnga berÀttelser om mÀnniskor som har upplevt det jag har gÄtt igenom och ser nu att nÀr mÀnniskor försvinner ur ens liv utan förvarning Àr det de övremakter Gud, universum kallade det vad ni vill som hindrar en ifrÄn vÀrre saker som kunde hÀnda i framtiden och i mitt fall Àr det klockrent. Jag Àr sÄ tacksam för mina skyddsÀnglar bÄde jag och mina barn har blivit rÀddade ur olika situationer sÄ sÄ tacksam jag Àr noga med att tacka flera gÄnger om dagen jag tackar för mitt liv varje dag fast vissa dagar Àr en kamp...

KÀrlek pÄ riktigt kommer att finna mig en dag det Àr jag övertygad om jag har sett min framtid har varit synsk sedan barn har varit blind ett tag men nu börjar jag fÄ till mig smÄ bilder lite kul att mina gÄvor visar sig igen det har varit svart sÄ sÄ lÀnge lÀnge....

Min tax Ă€r nĂ€sta steg parning sker i mars och förhoppningsvis gĂ„r allt som det skall men det gör det har fĂ„tt det till mig via Lars och har Ă€ven att det sjĂ€lv taxen Sammy och jag kommer att ha det fantastiskt ihop sĂ„ till augusti blir det en valp lĂ€ngtar.. 

Jag skriver bloggar inte för att fĂ„ medlidande jag Ă€r inget offer att tycka synd om jag bloggar för att fĂ„ ut all Ă„ngest ur min kropp, jag har sĂ„ mycket panik att jag ej har kunnat försvara mig i denna situation jag vet att man skall inte bry sig vad andra mĂ€nniskor sĂ€ger och tycker men jag har ej gjort nĂ„got fel och det Ă€r huvudsaken vad de sĂ€ger om mig vad de sĂ€ger att jag har gjort Ă€r lögn jag bakade, gjorde pannkakor varjehelg köpte gĂ„vor och tog hand om mina fd styvbarn och ser nu Ă€ven att modern ligger bakom för ensam Ă€r de inte kapabla till att utfĂ€rda allt detta jag tackar dig sĂ„ mycket för allt du/ni  har fördĂ€rvat för dĂ„ fick jag se hans sanna fĂ€rger...

Mitt jobb nu Àr att lÀka mig sjÀlv, Àlska mig sjÀlv, vistas men mÀnniskor som skÀnker kÀrlek & energi mina barn har lidit av denna situation jag Àr sÄ tacksam att jag har dem mina omtÀnksamma underbara ungar vi har en fantastiskt framtid framför oss tillsammans Àr vi starka......

KÄRLEK & LJUS Delicia 

PS inga negativa kommentarer!!!!!!!!! 

Inga kommentarer: