lördag 29 januari 2011

Hopp &Förtvivlan

Har varit hos dig min älskling kramar ditt knä förtvivlat och ger dig all min energi snälla mitt hjärta läk din kropp så att du kan bli så pigg så att det kan sy ihop din misshandlade kropp 8 operationer har du klarat tack för att du kämpar för att leva jag längtar så att pussa & krama dig min kära underbra vackra man .

Du är ännu mer öppen än vad du var innan helt otroligt att en kropp kan arbeta när den är så blottad för omvärlden , dina lever värden har sjunkit det e ju bra den var nog klämd lilla lever och den protesterade med att höja på värden så bra att det visar sig så bra så att de kan rätta till det bums.

Jag är själv så ledsen att vi är så splittrade vår familj men vad skall man göra jag får göra så gott jag kan på håll , är så ledsen att jag har en mamma som inte kan agera som en mamma och ta hand om sina barnnbarn när vi måste ha hjälp av underbara grannar och vänner helt sjukt det är ett förhållande som jag måste göra slut med en dag , Mamma du suger ur mig det lilla energi jag har och den ger jag hellre till min man och inte till dig , min döda pappa ger mig mer styrka än min levande mamma . Så Tack alla underbara grannar och vänner att ni hjälper vår familj .

Jag är övertygad att min man kommer att leva , hans rums kamrat fick ett hjärta i mitten av November han har haft det enormt jobbigt och när han gick med hjälp av alla nu i veckan  grät jag av lycka så min älskling även du kommer att fixa detta Jag älskar dig djupt och ber till högre makter som har varit en enormt stöd under denna jobbiga resa mellan hopp och förtvivlan .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kära vän lägg all din energi på din familj och inte din mor. Jag vet hur mycket en sådan mamma kan suga energi av en. Gör slut på förhållandet de hjälper. Säg till om du behöver hjälp med något. Jag finns här. kramar i massor.
Anneli

Therése L sa...

Här kommer en styrkekram från mig så att ni orkar kämpa vidare.

Delicia sa...

<3 tack