fredag 21 januari 2011

Operation och hem gång !!

Idag skall Lars opereras lite jobbigt känns det vet inte om det är mina kännslor som börjar att komma ikapp mig att jag känner mig trött och nervös , de skall stänga min älskling i 2 etapper så väckning i helgen blir det inte kära Gud ta hand om honom tack för den fina vården <3
Ungarna åker hem idag tävling imorgon lilla 4 stads hejaheja!!! Zack väljer att stanna hemma och Hannah & Joel kommer tillbaka på Söndag med xbox 360 som Joel har haft stor abstinens efter i veckan Tack Gud för våra vackra barn är så duktiga trotts all kaos i deras liv vaka över dem .
Jag är helt slut kanske blir det en del sömn i helgen känns som om det behövs nu.
Operation 5 är nu avklarad och det gick bra de sydde ihop dig 5 cm sakta men säkert mitt hjärta kommer du att bli hel , jag beundrar din styrka du är så fin Jag älskar dig så <3 du har en fin go filt som blåser in varmluft jag kunde bara ha händerna under en liten stund i taget och klappa ditt knä sen blev det för varmt en sån go filt får vi köpa sen till nästa vinter OBH Nordica gör såna .
Barnen hemma i skåne resan gick bra saknar er fast det e gott med tystnad ses på Söndag igen Ge Järnet imorgon mammas & Pappas duktiga brottar killar <3 love ya kram

1 kommentar:

Tina sa...

Tack gode Gud att det äntligen hänt nåt positivt, tack Gud satt du hörde alla våra böner till DIG! Tack för att Lars får leva att han fått en ny chans, evig racksam är vi många som är!! Kram till familjen Ferris