onsdag 21 september 2011

Home sweet home !!

Hemma igen ifrån stora staden så skönt så kalt brrr hösten är nu här och jag får nog börja ta på mig strumpor packa ner mina flipflops och fram med jackorna ja vi har nu ventilerat om det underbara som hände oss igår kväll vi kan kappt fatta detta fenomen som har hänt och jag som tror på livet efter döden blev total skeptiker men mina barn bara morrade åt mig och hur kan hon ha vetat detta som blev sagt Hannah och jag fotograferades med Lisa innan föreställning och inga ord om detta förväxlades men direkt efter jag kramade Lisa fick jag en enorm huvudvärk och det har jag aldrig då var det redan på gång ,kramen jag fick av Lisa var ren skär kärlek denna kvinnan har jag bara sett på tv och hon öppnade sin famn och jag fylldes av en enorm glädje .
Lite fler saker kommer fram i mitt minne man blir totalt förlamad när du får en mikrofon i handen och du ser dig själv på en storbilds tv detta händer Lisa pratar med mig drömmer jag ??? nej det gör jag inte Lars hade med sig en hund vet inte vilken hund det var eller kanske var det alla Nicklas, Woofan,Pinky , Poncho och Pacco och att han började samtalet med You are the love of my life var klockren en fras jag hörde ofta när han levde han tyckte att det var kul att jag pratade med honom pussade bilder jag har på honom och det kan ju inte Lisa veta hon kunde ju gissa att jag pratar med honom det gör ju alla som har förlorat en älskade han sa oxå att det var trevligt att vi pratar om honom dagligen i hemmet och det gör vi verkligen pussa bilder gör jag dagligen har bilder har vi överallt i huset och just det bredvid min säng sa hon att han gillade att Joel skulle börja öppna sig vet ju alla vänner och ni som läser min blogg att han är som en liten mussla , när Lars dog så var Joels chock / sorg det värsta jag har upplevt så maktlös man är som mamma i just detta ögonblick kunde bara krama, pussa och lyssna . Hon sa oxå att han uppskattade att vi alla var med när han dog och vi alla viskade små meddelande till honom det kunde hon inte ha vetat och det hade jag nästan glömt bort ........
Så underbart att se mina barn fick små meddelande ifrån sin pappa från andra sidan och de bubblade och var så lyckliga på väg till tunnelbanan detta var det absolut bästa vi har gjort som familj och att ungarna inte fick fritt ifrån skolan det struntar vi i  DETTA VAR MAGISKT !!!!!!!!
Joel var rädd att du skulle ha problem för att du var inte riktigt duktig på engelska fast du förstod allt du fixade detta. Marianne började samtalet med att hon älskar sina skor högklackat skall det vara men bad Lisa att ta av sina för att mot slutet fixade hon inte dem det kan hon INTE ha hittat på 

Tack finaste, vackraste Lisa Williams för detta förtrollande stund på Maxim vi kommer att boka nästa gång du kommer till Sverige 
Till alla som har förlorat någon nära tveka inte boka tid till en Medium det är så underbart att bara veta att det har det bra 
Min älskade Lars du är min vackraste stjärna , You are the love of my life and allways will be tack för att du kom till Stockholm och så skönt att veta att du är med mig alltid tack min skyddsängel din Delicia

Nöjda Grabbar efter samtal ifrån Pappa <3


1 kommentar:

Anonym sa...

så häftigt!
jag tror ju inte på sådant här, men detta kan inta vara ljug.

<3

lisette