lördag 17 september 2011

A piece of art on my arm !!!

Just kommit hem en lång dag i Lödde men så bra det blev nu kan jag bocka av på min bucket  list denna Sugar Skull har jag velat länge nu gjort så vacker så nöjd men jag kommer nu inte att tatuera mig på mycket länge det gjorde ont sista timmen My Lord jag tror att det var skönare att föda barn nu är jag trött , frusen och måste packa och plocka med kvällen är lång hoppas jag ..
Stockholm imorgon träffa världens bästa syster längtar så mycket önskar att vi bodde närmre varandra men så är det ,också träffa hennes kompis Valdo och hans kille skall bli jätte skoj har hört så mycket  underbart om er och Mr T på måndag , Lisa Williams på Tisdag hemgång på onsdag intensiv resa sova nästa helg tror jag att det blir .
Tack Sandra på Heartbreak Tattoo du är sååå duktig jag blev rädd när jag såg ritningen den var stor kändes inte så mycket till att börja med detta fixar jag och ingen var gladare än mig när man kunde resa sig plasta in det .. tack för dessa 4 timmar ..
Hej min underbara älskade skulle köra till din grav idag men orkade inte efter denna dag kände att du var med fällde lite tårar på vägen dit, vi har köpt nytt pynt till din grav men den skall du få imorgon istället innan vi tar tåget till Stockholm love you allways din Delicia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gud va snygg Förstår att du är stolt över den. Skulle vilja själv men har precis tagit bort en hudtumör så det får vara. Ha det så kul i Huvudstaden. Och njut av allt du får vara med om.Hjärta nov 2010