tisdag 14 januari 2014

I love you but I love me more .........................

Upp och hoppa på min semester dag duscha äta sen i bilen mot Lund 1 års kontrollen efter op lite så där nervös varför vet jag inte har ju gått ner exemplariskt och sköt mig perfekt nästan alla dagar haha...... Träff med dietisten gick bra skall försöka äta lite bättre har svårt vissa dagar och i och med jag motionerar som jag gör är det viktigt att kosten sköts ordentligt vill ju inte bli underviktig ett ord jag trodde aldrig kunde hända mig jag sa att ibland orkar jag inte alltid laga en perfekt kost mamma scans köttbullar kan det bli ibland och skämdes lite hon skattade och tyckte det var helt ok vi är inte mer än mammor som jobbar heltid och vill banne mig inte stå i köket visa dagar så jag blev förlåten tänk att man bryr sig så mycket om hur andra tänker om en ... sen vidare till sjuksköterskan hon berömde mig så mycket att jag blev så berörd att jag grät tack fina du för dina ord som berörde alla mina mått var helt perfekta och jag kan nu klappa mig själv ytterligare och säga Delicia du är otrolig skryt skryt och åter skryt hahahahah ................Träffa alla tjejerna var skit kul alla skulle in till sina tider så middags träff kommer att bestämmas där vi alla i lugn och ro kan äta LITE och prata om våra upplevelser av denna fina gåva vi har fått ifrån diverse landsting ... 
Viktnedgång 42 kilo
Bukomfång op datum 113 cm nu 78 cm 
Invägning op datum 89 kilo nu 54 kilo
BMI 34,5 nu 22,9 

Idag skrev jag till vackra på andra sidan jorden bölade som en baby men jag var tvungen att säga ja till mig själv jag har älskat dig P sen minuten det blev vi du lyfte mig när jag var som lägst efter Lars död och vi hade en underbar tid när du var i Sverige kommer att sakna dig i mitt liv delvis ... Jag kommer alltid att älska dig finaste Mr P och jag tackar dig för att du har öppnat mitt hjärta när jag inte trodde på att den kunde älska igen och min hjärna till en helt annan nivå tack tack från hela mitt hjärta ... Jag kommer att smärta ett tag men jag har haft värre smärtor har jag gått igenom och överlevt . Take care my love // Delicia 

Så en fin dag har jag haft fast mitt hjärta är lite bruten ... Önskar er en fin kväll kärlek & ljus Delicia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du kommit till insikt...jag har väntat på den...har tyckt att du är värd nått mer än att bara vänta och vänta på nån som tydligen tycker att du ska vänta. Hoppas nu kärleken kommer till dig och stannar och värdesätter dig som den vackra och omtänksamma kvinna som du verkar vara...Sköt om dig
(vet inget om dig, utan ugår ifrån vad jag läst på din blogg)

Delicia sa...

Vi får se vad som händer när han kommer hem det jag säger och tycker kan ändras jag älskar denna person så otroligt mycket och har berört mig djupt bara ödet kan visa vad som väntar oss båda kärlek & ljus Delicia

Delicia sa...

Ps Han har inte bett mig att vänta detta valet har jag gjort själv det gör ont att släppa och det gör ont att älska <3