lördag 18 januari 2014

Life is a Rollercoaster just got to ride it !!!

Tvingade mig själv att ligga tills kl 8 annars tittade jag på min iPhone vid 04.30 tiden sen dess vaknade min katt och har terroriserat mig till kl 8 men sov nog lite där emellan sovit otroligt dåligt denna veckan uppe sent upp tidigt ätit dåligt ond cirkel det får mig till att må lite sämre fysiskt sen jobba ovanpå det ja det har ju varit en si så där vecka med ett på höjdpunkter ..

I hela mitt liv har jag varit den pigga , glada , sjungande peson har alltid velat att människor runt omkring mig skall vara glada som jag själv var och jag kan tänka tillbaka på mitt tragiska liv och undra hur jag har lyckats att vara den personen jag är ??? Ja visst kan jag har mina lågperioder jag är inte mer än människa minns så väl när Lars var kritiskt sjuk jag höll mitt tänk bara på positiva tankar och allt runt om min mans sjukhus säng skulle vara en aura av detta sken av fin energi , jag har sagt till på CSK  (sjukhus i skåne ) jag vill inte att den sköterskan skall vara i närheten av min man och då såg vi inte henne mer hahahaha och nu kan jag tänka det är pga detta (JAG) att min man levde så länge han gjorde är jag helt övertygad om ... Är nu lite låg nu ont i mitt hjärta men jag fixar även detta ...

Alla i min närvaro har sagt släpp denna man du behöver en som kommer att finnas där för dig men jag lyssnade inte en attraktion som inte gick att styra fanns mellan oss jag sitter nu och undrar går igenom allt vad har jag lärt mig ifrån denna Don Juan ?? eller ha han kanske fått något ifrån mig ??? Denna vackra varelse har en hjärna som jag aldrig har skådat förrut våra konversationer var utöver det jag har upplevt förrut men det kan oxå vara utnyttjas den intelligensen på helt fel sätt som jag nu har förstått lite smärtsamt kan jag säga och ett hejdå har han nu fått skriftligt .............Du är inte emotionellt stabil som du tror älskade du du har stängt av det och det är inte samma sak , jag är inte en emotionell berg och dalbana jag är stabil men åker denna attraktion för fullo där är skillnaden !!!!!!!!

Jag och MrP´s mamma och Hannah var och kollade på Torkild Sköld i veckan mycket bra starkt rekommenderat om ni får chansen , lite så här har jag tänkt hela tiden men bra att få det för friskat så att jag kan kämpa på med nya tag starkare tag och nu se vad universum har för fantastiska saker planerade för mig ha en fin helg alla vackra människor kärlek & ljus Delicia







3 kommentarer:

Anonym sa...

Följt din blogg ett tag. Du gör helt rätt!!! Du behöver en fast kärlek. Någon som verkligen ser DIG! Du har gått igenom mycket det förstår jag givetvis ,men håll ut ! Det kommer! Beundrar dig för din styrka & att vara positiv! .....var rädd om dig nu "Liicia" !.....Love Hurts ...... Remember ! ;-)

Delicia sa...

tack kärlek & ljus till dig <3

Anonym sa...

Du känner mig........ Ibland måste man släppa taget....fast det gör ont....gjorde det själv, men det var längesen nu. Du kommer att fixa detta Licia! :)