fredag 28 mars 2014

Friday wonderful Friday ..................

Veckan har gått i rasande fart och det är nu Fredag det har varit en bra vecka piggare efter min dryga influensa som deckade mig totalt .... Denna veckan har jag varit hos en vän som jag inte har sett sen i höstas vi hade en del att tragga om och det kändes bra fast vi hade inte pratats vi på flera månader , jag har köpt nya löparskor hade siktat in mig på ett par med mycket tilltalande färger som vanligt älskar ju skarpa färger hahaha men nu blev det ett par vita med lite lila & turkos men inlägg det var inte kärlek vid första ögonkastet men de tog mig runt idag på min runda och vilken skillnad jag studsade fram bra dämpning till tusen kanon kan nog ut en liten runda imorgon igen det var tufft idag kan jag säga puh !!!! konditionen har gått i ide på dessa veckor .........

Lönesamtal igår eller besked som det heter så fint jag fick mer än jag trodde blev så paff att jag tappade allt min chef blev oxå paff över min reaktion och jag kan bara säga Tack tack !!! Fast lönerna är inte bra på min arbetsplats kan jag bara vara stolt för min höjning vill jag upp i de högre kronorna får jag byta jobb inser jag nu ....och jag trivs trotts allt på mitt jobb bra arbetstider , rent och snyggt så det är fler fördelar än nackdelar får försöka dra in på det som tar mina pengar som onödiga lotterier , tvillingkort på boxer och mycket annat som skall rättas till så att mer pengar finns över ........jag har ett jobb och mycket tacksam för det kan jag säga .

Min blogg nådde Tvåhundrafemtiotusen besökare denna veckan kan bara säga lite läckert , lite stolt , lite fan ta mig kul tack för att någon kan tycka att mina tokiga rader kan vara något att läsa haha!!!! 250 000 st besökare heja mig !!!!!
.

Jag saknar dig Mr P du gör mig frustrerad känns som att jag ger upp svårt att sluta älska bara så där ............. fast jag kommer nog alltid att älska dig och den fina tiden vi hade tacksam att du fick mig att kunna älska igen  see you soon P ...

Ha en fin Fredag alla underbara kärlek & ljus ..
Tack Gud , Jesus & universum för mitt fina liv mina vackra ungdomar , hus , jobb syster med familj och mina fina vänner jag är en lyckligt lottad kvinna kan jag bara säga ................



Why am I so afraid  of loosing you when you are not even mine ???




new shoes 

Inga kommentarer: