söndag 30 mars 2014

Lovely weekend ........

Nu e söndagen här helgerna går alldeles för snabbt kan jag tycka och vilket väder det har varit jag har inte gjort så mycket som jag borde ha gjort denna helg men jag har sprungit / gått 2 ggr nya skorna var sköna , jag har tvättat undan i min enorma tvätt hög , kollat på en ny serie och slappat ibland får man ta det lite lugnt kroppen behöver vila oxå efter en hel veckas jobb ....

Funderat mycket har jag gjort fram o tillbaka tänkt över mitt liv kommit långt på 3 år det har jag och jag är nu redo för vad livet har för mig , jag vill inte vara ensam här i världen vi får se vad ödet har för mig nyfiken väntar jag på ett tecken .......

Ha det fint i det vackra vädret kärlek & ljus Delicia
Morgon gympa


Första gången på mycket länge jag var på krykan 




Älskade sport 

K för Kärlek <3 

My shadow 





Inga kommentarer: