lördag 19 april 2014

Glad Påsk!!! , Happy Easter ....................



Vaknade för en stund sen däckade igår innan 22 känner mig så trött nu för tiden aldrig lixom utvilad och ständigt längtar efter att komma hem och hoppa i mina pyjamas fast jag behöver göra så mycket både ute och inne hoppas att jag får ett ny dos av energi snart pallar inte vara så här otroligt lat och orkeslös. Mycket utgifter veckan som har gått skall nu hålla i mina resterande pengar och helst kunna lägga tillbax till mitt spar konto som jag har fått nalla av min mini laptop har nu ersatts av en gigantiskt fin Packard Bell med windows 8 nytt härligt skoj !!! nya sommar däck till min bil närmre 4000 kr , ny mobil till Joel nu kan han nås utanför huset jobbigt den veckan utan mobil men nu har mamma koll igen .... Och när jag städade igår så började min dammsugare att brinna så nu får det räcka kontot e nu tömd så postkod lotteriet kom till 28151 Hässleholm skall vi säga nästa vecka hahaha!!!  
Igår hade jag besök jätte trevligt inte så ofta man får besök Mr P´s bror och flickvän kom på teaparty hahah han hjälpte mig uppdatera min nya dator till windows 8,1 som skall vara bättre fast jag ser ingen skillnad men litar på hans omdöme vi var ute och gick visade dem vår lilla håla sen inom puben och tog en öl innan det var dax för dem att ta tåget tillbaka till Höör...

Zack och jag tittade igenom gamla fotoalbum och minnas hur bra man har haft det i livet ungarna som små , tillbyggnad av huset så mycket vi har hunnit med på de 20 vackra år tillsammans och vilken frisk man jag hade lite så att man glömmer och minns mycket av det sjuka som fullkomligt tog över våra liv ,kvävde vår lycka lika mycket som det kvävde dig till en långsam , plågsam död jag saknar dig Lars saknar min trygghet , saknar att någon tar hand om mig lite nu när allt vilar på mina axlar .. Jag hade det bra , jag hade den bästa jag är en lyckligt lottad kvinna och tackar varje dag att jag har i alla fall haft den finaste av kärlekar i livet och hoppas att en dag kunna finna det igen för ensam är inte så trevligt alltid ..RIP my Love tack för att du har funnits i mitt liv , tack för din kärlek , tack för att du valde mig till din fru och mor till dina barn älskar dig för alltid // Delicia 

Laddar för att ut en runda latheten tar lixom över Blodomloppet är nu nära och jag skall fixa denna milen fast jag har nu bestämt mig att inte springa milen innan själva loppet om jag springer 5-6 km 2ggr i veckan så har man konditionen och man blir nog taggad av alla de andra löpare på plats så jag är inte så orolig och jisses pallar jag inte så går jag helst inte men runt tar jag mig det är inga problem ..

Miss you P I know you dodn´t read my blog but I write to you anyway , I will always  love you even if we will not end up together you brought me back to live after my husband died and I thank you for that , I miss our long talks , your hugs damn I miss everything aboult you ,we  will soon meet again after 10 months apart , being alone all these months have both been heaven and hell lot´s of soul serching for one and that has been very good for me .. I have come along way in life and my meeting with you has been amazing in every way take care my love thank you for being apart of my life Delicia 

Många olika kärlekar i livet man har vackert kan jag säga och är tacksam att jag har fått uppleva detta vackra ... Ha en fin resterande helg massor av kärlek & ljus glöm inte att vara tacksamma över det lilla fina i livet Delicia 

Foto: #instacollage My new computer is huge ❤️ big love #thankyou #tacksam #love #light
Min nya vän ...

Foto: Just Run !!

Foto: On my lips soon#happy #victoriassecret #love #light #mumma #loveyou #thankyou  #thankyou #thankyou ❤️
Happy Lips soon


Foto: ╰ღ╮Subscribe us at www.wisdomquotes4u.com╭ღ╯Foto: Positive Attitude

Foto: Easter beer with Jonas
Pink Beer ...


Foto: Long time ago me and my husband RIP my love ❤️#miss
My Soulmate 



Inga kommentarer: