lördag 12 april 2014

Lots on my mind ........

En vecka har gått förbi igen skönt med helg helt sliten vill bara vila inte så mycket energi som jag önskar att jag hade nu är det lördag och jag måste rycka upp mig o städa lite ibland önskar jag att jag inte hade huset hade varit bättre med pengar på banken trött på det hela ungarna är nästan aldrig hemma längre mest jag som sitter själv här hemma och tankarna är närmre att vilja sälja mer än någonsin ........... Förra helgen var jag i Malmö / Lund   Mahikari ljus sermoni trevlig tacksam för min inbjudan men sprider vidare ljus på det sättet jag alltid har gjort..

Min lilla dator har nu dött batteriet expanderade och tur hade jag att det inte sprängdes när jag hade det i knäet hela tangentbord blev upphöjt och en olycka hade varit katastrof batteri syra vill man inte ha på sig så ny dator sökes inte allt för dyr siktade högt innan nu ner på billigare , använder dator mycket är beroende antar jag jaja alla har vi våra laster ... Joels mobil trasig touchen på mobilen fungerar ej nytt har beställts en 5c blå den var fin minsann och nya däck till bilen på måndag japp tullar på spar konto gillas inte men skönt att den finns och nu skall det fyllas på igen ... 

Sprang jogga kalla det va du vill 7,5 km förra lördagen det var jobbigt men det gick lycklig närmre målet jag är duktig stolt över mig skälv 42 kilo minus skit häftigt mycket hud löpningen har gjort att jag har dragit ihop mig jätte bra vill inte opereras igen få fula ärr jag är 45 år ung kroppen är inte som det har varit det tar lite längre tid att återställas jag ser bra ut jäkligt bra ut .... Förra året när jag började power walking hörde jag hur mina innelår slog mot varandra inget sånt nu det kommer bli bra Delicia du har kommit långt , du har rest dig efter ha legat så hårt så djupt i det mörkaste hål och fortfarande ser livet så positivt , från ha knappt orkat gå utan att flåsa till 7,5 km och mer kommer det att bli .. 

Jag saknar önskar att jag inte gjorde men jag gör det jag älskar denna hopplösa förälskelse kommer jag ingenstans med jag önskar att allt vore annorlunda men det är det inte snart ser jag denna vackra igen jag splittrad jag vet inget längre ..... jag har försökt att träffa andra men råkat ut för skit stövlar som jag nu önskar att jag aldrig hade träffat och önskar att jag sa vad jag tyckte till dem men lätt att vara efter klok och vet att Karma kommer ifatt dem så småningom jag förtjänar inte att bli behandlade orättvist ... 

Lite ledsen denna lördagen kan inte alltid vara på topp tyvärr solen skiner ser jag veckan har varit grå o full av regn . Jag är tacksam för mitt , ungar hus bil jobb vänner syster med familj hälsan jag har det bra tack tack tack kärlek & ljus D 



Coffee joint .....


massor av mumms

stoners delight ...

my boys <3




I guess that I will Always love you in silence

Inga kommentarer: