torsdag 29 maj 2014

Took a step .......................

Tosrdag Morgon uppe med tuppen som vanligt hjärnan håller på att explodera av alla mina tankar vet inte vart jag skall börja så mycket att ta tag i så mycket att göra .............Var hos mäklaren igår gick igenom allt och nästa träff kommer att ske här hemma men innan dessa skall det GROV städas , kastas och säljes allt skall jag gå igenom hårt jobb framför mig känns rätt men är ändå lite dämpad . Mäklaren sa att jag kan göra på två sätt sälja sätt mig i en tillfällig lägenhet vänta på min dröm lägenhet eller sök hårt nu hitta ett boende där vi kommer stanna frustration vill så gärna till Löjnant Granlundsväg men måste oxå kolla andra boende det finns en lägenhet för mig och tiden kommer att visa vart det kommer att bli .....
Dagen innan mäklaren var jag på en spirituell vägledning alla bitarna föll på plats svar fick jag reda på som jag visste redan men så skönt att höra ifrån en annan underbar människa skänkt ifrån ovan tack för dina ord så nu kan jag gå vidare med mitt liv ..........
Jag fick jobbet på mitt jobb ett beredskaps tjänst var 5e vecka beredskap hela veckan ser fram emot detta som skall börja i September spännande mycket spännande på jobbet nu känns skönt att jag nu slipper tänka på att byta jobb som jag tänkte hårt på innan trivs bra där ....

Kommer en man idag som skall fixa min trädgård en börda mitt hus har blivit orkar inte en ta tag i trädgården känns som all energi jag har töms så fort jag kommer hem varför jag vet inte galet , ligger mest framför min laptop i min säng och här jag jag legat i 4 år nu måste resa mig och jag tror att denna flytt kommer att ge mig ny energi i slutändan , mycket vackert har hänt här hemma men oxå mycket mycket tunga saker jag vi känna frihet att bara kunna komma hem utan alla måsten ........... Och idag börjar jag röja Joels rum kan nog kasta halva rummet blir nog bra all jag behöver inte oroa mig ....

Ha en fin dag massor av kärlek & ljus // D



Inga kommentarer: