måndag 22 september 2014

Underbara helg .............

Ett tag sen jag skrev varit mycket på jobbet och i mina tankar försöker inte tänka på det så mycket tankar gör bara det hela jobbigare försöker springa och meditera mina tunga tankar men har inte lyckats , hösten är här på riktigt och snart sticker du panik inombords vill inte att du skall åka men du måste jag vet 6 månader går snabbt jag vet tacksam att du finns i vårt liv vackraste person några veckor kvar har vi tillsammans måste rycka upp mig ......

Men fantastiska helger har vi kan jag säga att två personer kan ha så mycket att prata om vi bubblar från stunden vi träffas tills det är dags att skiljas åt älskar våra samtal det är det jobbigaste när du inte finns i Sverige har inte mycket folk att prata med när du är borta ... Lars och jag pratade alltid med varandra när han levde tills han knappt kunde prata pga sina dåliga lungor sen sövdes han ner och vi pratade aldrig med varandra igen och nu minns jag inte ens hur hans röst den lät min bäste vän min man min älskare var död och jag hade ingen att prata med tills jag träffade min Pontus min nya bäste vän som  betyder otroligt mycket för mig och mina ungdomar . När du kommer hem åker vi till Spanien skall bli skoj att se dit hus så nu skall det sparas pengar till det.... något att se fram emot behöver jag verkligen nu ... 
Helgen utflykt med picknick korg Ivö 
Nu skall inte mycket mer göras mer än bara ligga under täcket fryser lite blåser som attan ute och jag tror att jag skall sätta igång elementet bara för att jag kan lite lyx med att bo i lägenhet gratis värme och bubbelbad varje dag kan det bli bättre ångrar inte en sekund att jag sålde huset trivs så i min takvåning myser till tusen varje dag tacksam att allt jag tog detta beslut ........
dimmig dag 

Happy 




Allvarliga blicken 





vackra svampar 

vackra svampar 

Picknick plats vackert 



Inga kommentarer: