söndag 23 november 2014

The Tunnelrun Stockholm 2014 ..............

Today is the day ............som jag har längtat efter denna dagen pirrig i magen så fort jag vaknade denna morgon kläderna hade jag lagt fram kvällen innan allt på sin plats reflexväst, vantar, armband och tidchipet . Olivia och grabbarna följde med till T-banan Zinkensdamm Marcus hjälpte mig att fylla på SL kortet sen va det dags att bege sig till Gärdet jag var helt ensam i t banan och på tåget trodde först att det var något fel ville bara ringa syster men nästa hållplats ändrades det och nästa igen var det proppfullt jag var på plats 2 timmar innan annars brukar det vara lagom men idag var det kallt tanken att skiljas ifrån min täckjacka var ångest framkallande men var tvungen att lämna jacka och väska 1 timme innan såg en kille kasta sin goa sop påse sprang och tog den, den var nu min och den var nästan lika  varm som min jacka vilken grej nöjd med min sopsäck kollade jag alla fina löppare som var taggade för denna fräcka event som vi snart skulle uppleva 0ch äntligen blev det tid att ställa sig i ledet spännande snart var det dax ...............

Milen var jobbig kuperade som bara den såg rakt ut men var långt ifrån rakt stundvis mycket trångt kallt , varm , dåligt luft extrem hög ljudnivå annorlunda att springa utan musik i mina öron hade nog kunnat ha en jämnare tempo med musiken försökte ta det lungt och gå och ta kort som jag trodde men svårt jag ville ju ha en bra tid samtidigt hahaha så tävlingsinriktade jag är som person vart kom hon ifrån hahahahaha .... jag tog kort i farten de blev inte så vackra som jag hade önskat men de finns . Ca 7 km äntligen vätske kontroll svepte en mugg det var INTE vatten satte det i halsen hostade va fa.... det var glögg bara jag inte dumpar 100 meter till då var det lite vatten genast mycket bättre .. Målet var mycket efterlängtad jag klarade detta blåsan på min tå bulltade skorna klämde trött som aldrig förr men jag klarade det nöjd ångrar inget jag är bäst tack gud , jesus universum för mitt fina liv .............
Tack Lars för att du än en gång hjälpte mig i mål känner dig alltid vid min sida när jag springer härligt .

Stockholm underbara stad synd att vi inte besöker dig oftare skall nu försöka att ändra på det nu är jag moster till finaste grabbar blir uppdaterade ofta med bilder ifrån syster men dessa underbara grabbar måste ju pussas på ...
Helt tomt 

Sekunder senare 



värmande sopsäck 



fräck effekt vi lyser i mörkret 

snö 


Inte glögg tack o lov 


Efterlängtat 

Nöjd 

All alone 



Inga kommentarer: