onsdag 5 november 2014

På Kurs i Karlshamn ........

Igår åkte vi till Karlshamn efterlängtade BAM utbildning som är bra om man är skyddsombud på sin arbetsplats jätte trevligt och intressant massor av god mat och en natt på hotell , kl är nu starx sex på morgononen och jag nu önskar att jag tog med mig löpare kläderna lite rastlös nu på morgon kvisten vaknade kvart i fem så nu får jag vänta till kl blir halv åtta innan vi skall träffas och äta frukost med gänget kurs dagen börjar kl 9 massor av timmar tills dess så då blir det ett litet blogg inlägg här ifrån hahaha...

Lite orolig att lämna grabbarna har gjort det förrut inga problem har gjort det förrut senast när jag var hos P hela helgen innan han lämnade landet de är duktiga men vi är lite överbeskyddande efter Lars bortgång och jag är hemma sent i efter middag  igen fick bild bevis på middagen Zack lagade till sin lillebror och hoppas nu på ingen disk i vasken när jag kommer hem ...
I helgen som varit var det alla helgon var hos Lars pyntade med ljus blir lika tagen varje år om hur vackert det kan vara på en kyrkogård en plats jag hade aldrig besökt om jag nu inte hade min man där . Lite ofattbart ibland att tänka att du är död pratar med dig varje dag som om du finns bredvid mig det gör du i och för sig och ibland får jag svar på mina frågor tack för att du finns för mig Lars även efter din död är du fortfarande otroligt viktig för mig ..

Jag har det bra tacka varje dag för allt vackert i mitt liv tacksamheten är en av det viktigaste saker jag har lärt mig i livet och vaknar oftast varje morgon och tackar försöker förmedla detta vidare på alla sätt jag kan mäktig gåva kan jag säga ............
Tack Gud , Jesus & Universum för mitt vackra liv , min finaste familj ,min  kärlek , min hälsa , mitt jobb och vackraste takvåningen i stan jag är sååå lyckligt lottad trotts alla mina motgångar jag har bakom mig Amen 





I am a Lonesome Runner ..


Trivsam tågstation ..hahaha


Mycket söt hotell 

Mini golf 




Miss u Mr P 

Inga kommentarer: