söndag 26 april 2015

I´m so blessed

Träff med vackraste idag darrade hela vägen till Höör har nog aldrig varit så nervös att träffa Pontus varför vet jag inte så onödigt han var precis som han var när jag lämnade honom för 6 månader sen ... Så härligt att träffa honom känner mig hel igen är nog allt jag kan säga ......Resor planeras Spanien , Amsterdam & Berlin sen roadtrip i Sverige  kan bara längta att åka iväg med mitt hjärta och stora syskonen får ta hand om Joel jag får lösa detta på bästa sättet hur vet jag inte riktigt ............

Jag är så lycklig så tacksam så full av kärlek jag har det bästa livet en kvinna kan önska sig det kunde jag inte tro för bara 4 år sen efter Lars dog att livet kunde se ut så här tackar univesum ödmjukast för allt vackert kärlek & ljus Delicia 

Inga kommentarer: