tisdag 5 maj 2015

Längtar till helgen ...........

En hel helg med dig fantastiskt , med dig känner jag mig hel  att vända sig om plötsligt i sängen och se din rygg och höra dig andas är lycka har inte riktigt fattat att du är hemma ..... Jag älskar dig vackra man tacksam varje dag att vi har funnit varandra längtar till det blir helg så att jag kan lukta på din rygg när du ligger och sover , skatta åt dina galna berättelser , hålla din hand och bara njuta av din närhet ......

Firat Zack som blev 19 år vart tar tiden vägen minns min lilla bebis nu stor och vill lämna boet så fort han får chansen tårta , paket sen var han iväg festa med sina vänner . Härligt att familjen samlad inte ofta det händer Tacos & Tårta bjöds det på  efter alla ungar stack iväg på sitt blev det tomt på folk fullt av disk hahaha härligt älskar min familj tacksam mamma . Pontus och jag planerade resa skulle bli Spanien nu i slutet av Maj han har hus där men en vecka var för kort tyckte han så resa  till vintern åker jag i 2 veckor istället i sommar blir det Amsterdam och Berlin han har bott på båda platser och vill visa mig runt på dessa ställen tält är inköpt och bilen tar vi hahaha vad gör man inte för kärleken campa är inte en av mina favoriter men med en man älskar kan det nog bli en skoj upplevelse längtar minsann .....

Har inte sprungit på 2 veckor haft lite på agendan imorse kl 06:00 ut genom dörren 7,5 km var inte så jobbigt snart Varvet lite nervös men jag fixar det inga problem målet har jag sett flera ggr i mitt huvud nu skall det bara nåss i verkligheten snart är vi där .............. Jobbar kväll hela veckan tråkigt fast tiden går snabbt jag är så trött på mitt jobb så att jag får panik bara jag tänker på det shit så mycket energi slukare måste hitta min bubbla igen så att detta inte stör mig eller leta nytt hoppas mer på en lotteri vinst hahahaha så att jag slipper jobba över huvud taget nej nu letar efter Joels försvunnna t shirts som han gnällt över ett par dagar .. ha en fin dag alla underbara massor av kärlek & ljus 
me and you 




Joel i mitten 


Mr P utanför min lägenhet 


köpte denna skall på bröllop 

Inga kommentarer: