söndag 26 juli 2015

Back 2 Work !!!

Dessa två veckor hemma i Sverige har ju inte varit de bästa vädret kan jag säga vilken tur att vi hade fantastiskt väder de två vi var i Amsterdam & Berlin så man kunde få lite sol strålar på kroppen . Jag vill inte börja jobba kan jag säga tacksam att jag har ett jobb ja det betalar min räkningar och utan ett jobb hade jag inte kunnat bo i denna fantastiska lägenhet på taket som jag så älskar att bo i .. 
Vi har umgåtts flitigt fast MrP har haft sin professor kompis på besök ifrån utlandet jag bjöd dem på mat och Patrice som professorn hette bjöd mig två gånger på mat han har fina vänner kära P och är glad att jag får träffa dem, vi träffa mina vänner oxå några få har träffat P blir ju mest att vi är umgås bara vi två om helegerna . Igår träffade vi Maria och hennes familj en vän till mig som bor i Göteborg de var i Skåne med husbilen och då körde vi och drack lite kaffe trevligt som vanligt att träffa kära Maria de är sällan hemma när jag själv varit i Göteborg så två år sen sist var det härligt att se min fina vän ..

Körde finaste till tåget  i morse underbar helg som vanligt jag är en lyckligt lottad kvinna känslorna jag har är ljuva tacksam att du finns ... körde hem och la mig sov ett par timmar trött blir man av att ha semester eller så är det detta härliga väder vi har regn = mys och sov väder jag har tittat på i flera daga Extreme Makeover Home Edition och bölat av glädje finns faktist underbara hjälpand människor i världen och skönt är det lite mindre hjälp program finns i Sverige som Sofias Änglar såna program på tv gör mig glad fast de Amerikanska kanske kunde göra lite mindre hus och göra flera kan jag tycka men men vilka fantastiska verk de gör skall nog hinna klämma massor av avsnitt till innan jag skall sova till natten ..

Tillbaka till alla dessa rutiner imorgon kanske kan vara lite bra ändå försöker jag intala mig själv ..... Ha det finast alla människor va tacksam för det lilla som gör livet så underbart kärlek & ljus // Delicia 



Mamma & Dotter dag 

Professor på golvet 


som det kan regna fick stå här ett tag 

Affe Surfar 

Åhus utan sol 

Prins Alfon 

Inga kommentarer: