torsdag 30 juli 2015

Obscene Phone Call ...................

Jobbar kväll denna veckan första veckan efter semester härligt att börja veckan NOT !!!
Jag fick ett missat samtal kl 16:03 kollade telefonen och ett meddelande spelades in säkert telefonförsäljare första tanken struntade i den men lyssnade på min rast fick lite panik lyssnade igen trodde inte att detta var möjligt och jo det stämde vad jag hörde och nej det var ingen försäljare eller flåsig joggare detta var en som ja jag vill inte ens skriva vad jag tror han gjorde ......äckligt 

Hoppas att han ringde fel , hoppas att han inte vet vem jag är eller vart jag bor och jag mitt dumma nör raderade meddelandet i ren panik .. Talade om detta för 2 av mina kollegor de sa att detta var ganska vanligt , nu tänker jag är det fler som har råkat ut för detta ?? och hur vanligt är det egentligen ???



Inga kommentarer: