söndag 9 augusti 2015

On call .......

Förra ett litet tag sen fick jag ett samtal som gjorde mig hemskt upprörd tror nu problemet är löst hoppas i alla fall blev kontaktad via messenger  samma vecka av en ung grabb som var betuttad i äldre kvinnor ja vad skall man säga ... Hoppas att han tänker om och han kommer inte vara ett problem längre ...

Helgen underbar som vanligt spenderades med bästa mannen jag hade beredskap min sista någonsin och kan inte precis göra något så det var trevligt att jag fick besök när jag minst anade detta och helgen var betydligt trevligare än vad jag hade tänkt mig ..Efter Mr P hade åkt hem drog jag och Hannah till Frillan en dag i solstolen planerades men tji fick jag när beredskaps telefonen ringde allt gick bra och flöt på galant och jag hann tillbaka och sola en timme till innan hemgång skönt var det och badade två gånger till och med ...

Denna veckan som har gått är det ett år sen jag flyttade till min fina lägenhet på taket ångrar inte en dag bästa jag har gjort men jag har i och för sig  gjort många bra val sista tiden hahaha hoppas att det fortsätter ...

Då var denna helgen slut och nu längtar jag tills nästa redan nu så att jag kan träffa finaste igen hoppas att jobb veckan går snabb utan övertid och att det vackra vädret håller i sig puss och o kram , kärlek & ljus till er va rädda om varandra , va tacksamma // Delicia  

Komp , Kaffe och Sol 

Vacker vy ifrån mitt köksfönster 

Grabbarna chillar <3 

Solstolen en stund 

Thank you my love 

Inga kommentarer: