måndag 2 november 2015

November !!

Ny dag , ny vecka & Ny månad jisses vad veckorna går undan längtar varje vecka att träffa Mr.P och helgerna med honom bara försvinner skönt att han fortfarande finns kvar i Sverige lyckligast är jag tacksam att han finns denna fina person i mitt liv .. Hösten är här nu börjar det bli mörkt känner att jag vill bara ligga under täcket och glo på filmer tills våren kommer tillbaka får bli björn i mitt nästa liv gå i ide låter lite gott och vakna upp till våren hungrig och pigg .

Sökte en massa jobb för ett tag sen fick nej på alla tyvärr får börja om och söka nya,  mitt jobb känns inte så attraktivt nu längre känns som kriget börja bryta ut eller hur jag nu skall förklara lite tung atmosfär tråkigt kan jag tycka som jag en gång i tiden älskade min arbetsplats men det är nu dax att dra göra något nytt känna sig hungrig och full av liv på en arbetsplats är viktigt man är ju där trotts allt större delen av veckan, månaden & året ... 

Jag skall till Gyn på Torsdag redan nu har jag lite ångest celldelningen i min livmoder vill jag skall försvinna har haft detta i 2 år nu fast de säger att jag INTE skall vara orolig så finns det där och det skall INTE vara där bort bort försvinn ifrån min livmoder äckliga onormala celler ett friskt underliv / liv vill jag ha fattar fortfarande inte varför jag ville bli gynekolog skönt att jag inte pluggade till det när chansen fanns i min ungdom , tråkigt att jag inte blev läkare mitt liv hade nog sett lite annorlunda ut nu står jag utan utbildning och skall söka nytt jobb livserfarenhet / street smart kan jag knappast skriva som utbildning när man söker jobb vilket är lite synd hahaha ibland tycker jag att det är en viktigare kunskap än en högre utbildad person men det är bara vad jag tycker ................

Alla helgon denna helgen pyntade inte graven iår tyckte inte att jag hade pengar över att köpa en massa ljus fick han och det räckte så vackert det blev som vanligt Zack han skickade bild till mig var i Höör hela helgen .. Tack fina Lars att du har funnits och tagit hand och älskat mig i alla dessa år du är den finaste människan jag har träffat och jag har haft äran att vara gift med dig vilken gåva RIP älskade du 
Din Plats 



Hösten är här 

Tummen upp !!

Lite kärlek 

Inga kommentarer: