måndag 23 november 2015

Love , Life & Happiness ............

Snart slut på även denna månad tiden bara springer förbi mitt hjärta är kvar i Sverige lyckligast i världen kan jag lätt säga att jag är älskar varje sekund att han finns i mitt liv tacksam ock ler du gör mig  hel vackra Pontus du är min gåva efter all sorg jag älskar dig kärlek & ljus ....Snön har nu täckt marken och ljuset den behövs kallt som attan härligt är det tar lite tid att komma in i det dvs vänja sig vid halka och kyla ... hänt mycket i vår värld terror attack , mord , död , massinvandring , ISIS ja mycket oroligheter så hemsk så tragiskt fred på jorden önskas va fan ha de att slåss om tänk om alla kunde känna den kärleken till livet som jag har i mitt hjärta ....

Mitt äldsta barn Hannah skall flytta igen men nu mot Malmö fått lägenhet och jobb har hon redan kändes konstig när hon flyttade hemifrån men lite konstigare när hon nu skall lämna Hässleholm , hon har haft det tufft efter överfallet tagit långt tid för henne att komma ifatt sig efter detta och nu så flyter även hennes liv på skönt tacksam ler igen kärlek & ljus till dig kära dotter jag älskar dig ..

Jag själv har haft en lite dipp trött helt slut varför har jag ingen aning börjat springa lite skönt kan jag säga behöver min terapi på asfalt tacksam att jag har funnit löpningen i mitt liv ger mig ett lugn inombords får sparka mig själv ut genom dörren men så skönt att komma in och hoppa i badkaret efter en go tur , vill så gärna springa Göteborgsvarvet igen men vill inte åka till Göteborg själv vilket är tramsigt jag vet har sprungit många lopp själv,  min springkompis skall springa ett Maraton vilket jag själv tycker är fantastiskt all lycka fina vän du har finaste familj som springer med dig och ni kommer alla komma i mål ..Det fixar sig inget att tänka på nu ..
Snart har min blogg nått 300 000 besökare mycket skoj kan jag säga tacksam till tusen och rörd utan er stöd hade jag inte orkat klara allt när Lars var som sjukast och sen dog många mail och feedback på andra sidor hjälpte mig komma tillbaka till livet tack för att ni finns och har funnits kärlek & ljus // Delicia 
Tillsammans kan vi fixa denna trasiga värld det är jag övertygad om !!! 


Mina trötta 

Fin medalj 5 km lopp 

En trött kille 


Julfest 



Snö till skåne 

2 kommentarer:

Elisabet55 sa...

Så skönt det känns att läsa om din kärlek till Pontus,är glad för din skull.Fina bilder på en så söt katt.För mig börjar det så sakta kännas bättre sedan Håkan dog.För första gången har jag plockat fram tomtar och gjort julfint redan =) det har jag inte känt för att göra förrän nu.

Kram

Delicia sa...

Ja ha e lite som min klippa , bästevän , älskare fin att fina glädje igen efter största sorgen av att förlora alla de ovannämda .. Så härligt att höra att du börja finna ro efter din sorg massor av kramar och kärlek & ljust till dig finaste Elisat <3