söndag 27 december 2015

Tankar saknar dig redan

Snart är det dax känns i hela min kropp snart är det dax att säga hejdå till mitt hjärta i åtta månader har jag haft äran att ha honom hemma längsta resan eller stop i Sverige sen vi träffades för 3 år sen ... Och underbara månader har det varit kan absolut känna en stor tillfredsställelse och en definitivt djupare relation har vi fått . Jag älskar dig vackra Pontus du har berikat mitt liv så otroligt mycket tacksam varje dag att våra vägar har mötts . Jag åker till Spanien senare och träffar dig stannar ett tag så att du kan visa mig runt har vi planerat ser verkligen fram emot detta behöver komma ifrån hemmet lite och Spanien har jag alltid velat åka till .. tack älskade Pontus att du stannade i Sverige för min skull jag älskar dig min vackra du kommer att vara saknad men jag har nu att göra träning inför detta maraton borde hålla mig upptagen om helgerna ... 


I tältet i Tyskland lite runda under fötterna 


Inga kommentarer: