lördag 19 december 2015

Love & Light

Ja mycket har ju hänt sen sist jag skrev jobba jobba inarbetning så att vi kan vara lediga några dagar till Jul dessa extra lediga daga vill jag spendera med mitt hjärta han sticker ju snart lite jobbigt men inte lika jobbigt som de andra resorna han finns ju i Spanien iår tack gode gud att han finns i Europa . Jag har haft äran att ha älskade hemma i 8 månader vi har spenderat mycket tid med varandra denna resan och jag är bara så tacksam älskar dig min fina Mr P <3 

Hannah min dotter har flyttat till Malmö så fin lite lya hon har fått på Lundavägen så glad för henne nu kan hon jobba mer pass och slipper att pendla. Jag har bestämt mig att springa ett Maraton med min vän/kollega Eva och hennes fina familj hur det kom sig har jag ingen aning om var nog min Tourettes som tog över där ett tag i och med jag trodde att jag släppte de drömmar om att springa ett Maraton på Göteborgsvarvet så nu vet jag vad jag har att göra detta halv år innan detta stora event och det största utmaningen som jag nu har i mitt liv . Lite ångest kan jag säga men jag kommer även att klara av detta är jag helt övertygad om jag har 6 timmar på mig att komma i mål ..

Julen är runt hörnet alla stressar att få alla klappar o mat fixat så att det blir perfekt en annan struntar mest i det hela har inte ens börjat med det som kanske skulle göras och tankar om det som har hänt vår familj gör sig påmind denna tiden varje år och jag undrar  om Julen kommer någonsin bli som det har varit är en fråga??  5 år har nu gått sen du låg nedsövd på Sahlgrenska på TIVA uppkopplad till diverse maskiner som höll dig vid liv medans vi väntade förtvivlat på dessa organ i julklapp. 

Jag skall snart resa mig ifrån denna goa säng och göra köttbullar det och prinskorvar är det enda ungarna vill äta på Julafton Lars har tagit med sig köttbullar receptet till himlen det var han som gjorde dem i alla år och jag är ite människa att hitta vilken han hade jag testa ett nytt recept iår så kanske de blir lika goda som pappas hahaha ta hand om dig fina Lars det har varit en ära att vara din fru skall du veta du var verkligen den snällaste människa jag har någonsin träffat ... Julen är ganska överskattad alla skulle kanske sluta byta pengar med varandra och bara vara tacksamma att de har tak över huvudet , ett land utan krig och familj och vänner vid sin sida ...

Tack Gud , Jesus & Universum för allt underbart i mitt liv synd att det skulle ta så här många år och smärta att äntligen förstå orden tacksamhet , mitt liv har verkligen blivit till det bättre sedan detta hände mig .. Tack för min hälsa , min familj , min kärlek  Amen 

Ha en underbar Jul alla vackra tack för att ni läser mina ord kärlek & ljus 
Me 

Bästa löpare 

En ny utmaning 4,2 mil 

True 



Me and my LOVE 

Inga kommentarer: