fredag 8 januari 2016

Stockholm

Man vänjer sig snabbt att ha någon i sitt liv konstigt det var så fruktansvärt att vänja sig vid ensamheten efter Lars död ... 8 månader med dig var fantastiskt nu är du i Spanien och har det gott i värmen och jag på väg till huvudstaden där syster med familj väntar ni är allt vi har kvar bara vi som är kvar av familjen så mycket du betyder för mig finaste syster tacksam att du finns ses snart längtar ...
Jag var ute o sprang i Onsdags måste springs långtur minst en gång i veckan snart är det maraton kan knappt fatta att jag skall göra detta när jag aldrig mer skulle springa efter Göteborgsvarvet vilka utmaningar jag har framför mig , ja och förresten bloggen skall publiceras äntligen efter många års diskussion fram o tillbaka spännande , skrämmande och allt där emellan om jag säljer någon bok får vi se hahaha !!!! Vi har varit igenom en del kan jag säga mycket smärtsamt att följa Lars resa på väg till ett friskt liv som förvandlades till död  , jag har inte läst igenom mina ord på länge får gå igenom allt snart , jag har rest mig blivit en kvinna jag inte visste fanns stolt över min resa förvandlat min ångest till positivitet o kärlek som ger mig en enorm styrka , Lars var den enda i hela världen dom trodde på mig lyfte mig och såg det som tog mig 45 år att hitta tack min skyddsängel tack för att du fanns i mitt liv. 
Jag bloggar på min telefon ser inte riktigt vad jag skriver Hahaha detta kan bli spännande , 2016 har börjat fantastiskt och kommer bara fortsätta på samma bana .. Nyårs kyssen fick jag från mitt hjärta han bruka inte finnas i Sverige men iår var han hos mig tacksam att jag har träffat dig vackraste Mr P du ger mig styrka ses i Mars ser verkligen fram emot det så ja om en och en halv timme e vi framme Joel o jag gott skall det bli att komma till ett kallt Stockholm och varma familjen .. 
Kom Alltid ihåg att vara rädd om varandra tala om för människor vad de betyder för dig för att imorgon kanske inte finns , Va tacksam för allt litet livet har att erbjuda massor av kärlek & ljus alla vackra ha en underbar dag over and  out // Delicia 




Inga kommentarer: