lördag 13 februari 2016

Just woke up ..

Lördag vaknade sent idag  men gick och la mig inatt senare än vanligt träff med mina tjockisar som vi alla var när vi gick i  en viktgrupp på vårdcentralen underbart härligt att se dem och alltid lika skoj har vi tack för en fin kväll töser ses på bok release  party när det är dax..

Så mycket som har hänt dessa veckor tycker att det skall bli så spännande med blivande boken har en magkänsla att detta kommer att bli superbra och det skall bli otroligt skoj att få hålla boken i sin hand kan knappt vänta men det får jag göra ett tag till . Resa till Spanien börjar att närmar sig lite nervös har inte rest på länge 2009/2010 minns inte riktigt när vi var i USA med familjen men bara man har passet med sig så skall väl det räcka är det något man har glömt kan det ju köpas , det har gått 5 veckor sen Pontus reste känns som mycket mycket längre denna gången jisses o tänk så många månader jag har varit ifrån honom de andra resorna . Tacksam att du finns älskade Mr P du har hjälpt mig mer än vad du tror av att bara finnas jobbet har jag gjort själv det vet jag men att älska dig det ger mig styrka ser dig om 13 dagar och det skall bli ljuvligt att vistas i din närvaro i två hela veckor bubblar av längtan ..

Ett Maraton skall springas, gå , jogga , lunka och krypas om 99 dagar jag skall klara detta fast det känns aningen tufft just nu har ont i mina knän , ljumskar så långturerna är tuffa har bokat tid till massören och han skall vara duktig på idrotts skador hoppas nu att vi kan lösa detta efter Spanien måste det springa många mil i veckan , har svårt att ta mig ut genom dörren men när jag väl kommit ut är det njutbart som vanligt och en seger inombords att se min km på gps klockan jag är duktig tänk för 2 år sen gjorde jag bara powerwalks och nu har jag både sprungit mil lopp och en halvmara jag är banne mig otrolig hahahahaha!!! tittar på mina fina medaljer som hänger bredvid min säng ständig påminnelse härlig lite stolt minsann så även denna maraton skall jag klara gud / Lars hjälp mig ....

Jag har så många måsten skjuter upp så mycket latare människa får man minsann leta efter har bott i min underbara takvåning i 18 månader och tavlorna är fortfarande lutade mot de väggar som de skall hängas upp på uppgift nu är att en tavla i taget skall hängas så att jag kan slippa känna sån utmattning av allt som jag inte orkar ta tag i kanske kan det lätta lite .... Byter bank håller jag på mig det var oxå en grej jag har sagt länge så Nordea är nu snart ett minne blott ...och lite fler saker har jag att ta tag i så skall väl min energi komma tillbaka och kanske kan man få lite från min resa hoppas det i alla fall jobbigt att ständigt vara eller känna sig trött o sliten ...

Denna dagen skall inte mycket göras mer än att hänga upp en tavla hahaha ha en fin lördag alla fina va rädda om varandra och tacksam för det lilla i livet kärlek & ljus puss & kram // Delicia 
My Lord !!

 Tjockisar 



Vackraste 

Långrunda 

Peace 

Inga kommentarer: