söndag 17 april 2016

Sunday afternoon ......

Helgen i Höör mys med min människa bästa sätt att fördriva tid är med dig och alltid lika tråkigt att komma hem och invänta en veckas arbete , Sprang en runda i Höör ett välgörenhets virtuellt lopp pengarna går till barn i nöd denna gången och fint medalj kommer på posten känns bra . Varvet om en månad 2,1 mil skall bli trevligt hela helgen kommer att spenderas i Göteborg och mitt hjärta följer med som heja klack sen hejar Hannah hemifrån det kommer att bli bra fin löparkjol har jag till denna event snart snart är det dax ....

Jag söker olika stipendier för att få ihop lite extra till att finansiera boken jag är en ensam mamma min lön räcker inte till sådär mycket hade varit fantastiskt med lite hjälp, Mr P tipsa mig om en annan sida där man kan stoppa i valfritt belopp och alla pengarna går till att få ut denna efterlängtade historia om vårt liv det kostar att publicera en bok och jag tar emot all hjälp som finns ...känner  mig lite så där rädd nu kanske är det inte så lätt som jag tror att sälja en bok ?? jag vet inte har aldrig gjort detta förrut kanske skall jag låta  bli att tänka på det kommer säker att ordna sig som allt annat lite nervös är jag i alla fall ...

Varje gång jag kör till eller hem ifrån Höör möter jag antigen Porsche eller Ford Mustang bilar vilken jag tycker är helt otroligt förknipplar detta med Lars givet vist för att dessa bilar ägde &  älskade han känns som ett tecken långdraget jag vet men lite läckert idag mötte jag 5 Ford Mustanger och en Porsche Tack min ängel att du finns ler varje gång och ibland kan jag fälla en tår. 
FundRazr  Här är länken tacksam för vart enda bidrag <3 

#readmyblog #blogbook #enkampomattandas #helpme #lövcraigförlag #croudfunding #fundrazr #pleaseshare 



Dimmigt 




Thank you 

Inga kommentarer: