söndag 10 april 2016

Sunday Sunday ........

Efter att ha smärtat i veckor var det äntligen dax att komma till tandläkaren  smärta både i plånboken och käften rotfyllning var det enda som fanns att göra bara gapa och vara glad för detta har varit så jäkla grymt för min kropp o själ , stannade hemma i Fredags ifrån jobbet har fortfarande ont i mina öron och var minsann sliten efter dessa veckor av tandvärk jag sov till middag en sak jag aldrig gör om vi säger så ... Mådde bättre efter lite mat skumbad bestämde jag mig att åka till Höör över helgen kan lika väl stanna hos Pontus o glo på film och bli upp passade packade kappsäcken och iväg till mitt hjärta . Helgerna alltid bäst med honom vi har skoj snackar o av brutit om allt och har gjort i flera år bra att vi alltid har samtals ämnen undrar om det kan någonsin ta slut samtals ämnen alltså hoppas inte det i alla fall det vore ju hemskt att inte ha något att prata om tacksam att jag har dig min bäste vän / älskare har svårt att tänka mig livet utan dig och vill inte heller  för den delen så varför tänka ?? tankar kan man inte styra de bara kommer hade svårt att tänka mig att Lars skulle kanske kunna dö bara tanken var gräslig och försökte slå bort det tusen gånger fast det poppade upp flera gånger om dagen .. Vaknade tidigt som jag /vi brukar göra drog en stund P lagade frukost som består av havregryns gröt som är ljuvligt på med löpare kläderna och iväg mot Fogderöd slingan som är 5 km då tar jag 2 varv milen var passande idag har inte kunnat springa pgv tandvärk kall luft i munnen är lika med illande tänder och sprängande huvudvärk så jobbigt var det kan jag säga och bättre kondition har jag haft har sackat ungefär en minut / km men va fan skit samma jag springer i alla fall och snart är det Göteborgsvarvet och det hade givetvis varit skoj att förbättra sin tid 2:36 förra året håll tummarna att detta blir lite bättre i alla fall .. Igår kväll kollade vi på film tog en lite godis bit tuggade försiktigt och kände att det var något som inte stämde spottade ut i min hand lite mer än godis biten nämligen min ny lagade jäkla tand för flera tusen kronor förbannade godisbit nä den var god hahahaha typiskt så tillbaka till ruta ett öm i munnen och ont i mina öron ringa tandläkare imorgon . Zack lagar middag jag ligger o latar mig och fortsätter att bli uppassade over and out Kärlek & Ljus Delicia 
Äckligt Rotfyllning på gång 

Tacksam <3 

Fyra år sen nu snart en  bok ofattbarat 


Inga kommentarer: