söndag 5 juni 2016

Happy Days !!!





Söndag kväll bruka inte skriva på kvällar alltid bruka det göras på morgonen men men får göra lite tvärt om ibland mycket händer nu härliga dagara , veckor och helger med finaste folket känner mig lyckligt lottad varje dag tacksam är bara förnamnet ... Bokförlaget har släppt bokomslaget till min kommande bok har inte gjort annat än tittat på den har haft det själv ett tag svårt att hålla en sån hemlis kan jag säga men nu får det skyltas och jag lovar det skall jag göra så mycket jag kan , hemsida på Facebook har gjorts min egen författare sida lite konstigt kan jag säga drömmen om detta har funnits ett tag lite så där overkligt kan jag erkänna men jag gillar det ännu en titel i min roll här på jorden Kvinna,mamma , änka , flickvän , arbetare , halvmaratonlöpare , mångsysslare & författare japp det är jag det hahaha gillar läget mys fy fa....vad jag är bra ...

I fredags hade jag bröllopsdag har man det fortfarande när den andra är död och man har träffat en ny ?? Ja det har man en dag jag kommer att minnas resten av mitt liv fast livet har gått vidare 21 år sen så lyckliga vi var svängde inom kyrkogården tände tre ljus dina plastblommor var kvar de bruka försvinna av någon konstig anledning pratade lite med dig men det gör jag varje dag som om du fanns kvar du var min bäste vän Lars tacksam att du har funnits du var en fin man vila i fred kära du ..

Malmö åkte vi till hämtade Hannahs kamera Zack´s bal skall dokumenteras ordentligt tog en tur mot Ribban hälsade på gamle kollegan / vännen Zakarias Tallroth kul att se honom han är en enastående idrottare tyvärr räckte det inte till en OS plats men vi älskar dig ändå kramar från hela familjen FERRIS du är och kommer alltid vara  bäst ..

Söndag 5/6 Baldag vid Bäckaskogsslott så många vackra men min grabb var vackrast började nästan gråta när jag såg honom när han steg ur den knall gula Camaron som hans vän Philip lånade ifrån sin far och ut ifrån frissan i Hörby kom den vackraste tösen som skulle vara hans date för kvällen många bilder togs ha en härlig kväll Zack & Maja snart student tänk va tiden går min lilla pojke är nu en  halv vuxen man din far ler ifrån himlen Kärlek & ljus over and out // Delicia 





Och där flög korken uppdrucken innan Kristianstad 

Zack & Maja 


Inga kommentarer: