torsdag 11 augusti 2016

Semester..............

Andra veckan nu på semestern har redan panik av att börja jobba hemskt jobbig och det gör inte saken bättre av att vädret är fruktansvärt hösten är redan här vill bara sätta mig på ett plan till Spanien , Grekland, Kroatien mm men det gick inte heller för nästa vecka blev det en intervju inbokat vilket är fantastiskt skoj publicitet är lite A och O just nu så solariet i stan får duga idag och imorgon hahahaha och hoppas att solen dyker upp nästa vecka som de säger . 
Förra Fredagen var jag och Hannah på Avicii konsert lite tagen ännu killen är super duper duktig dansade åter i 2 timmar fast blåsan var så full att jag höll på att spricka andra gången jag har sett denna artist , DJ sista gig i Sverige sen har grabben andra planer underbar tjej kväll blev det Hannah behövde lite skoj motgångar har varit hennes vardag ett tag snart vänder det för kära dotter det måste det bara göra ....

Vi pratade om att köra till Gotland hjärtat och jag men vädret vill inte som vi så denna vecka blir det ingen camping så nästa vecka gör vi ett nytt försök att hitta solen .Måste ladda mina batterier lång höst & vinter framför mig och tanken att du lämnar landet känns jobbigt har haft dig hemma länge nu shit dom tankar tar jag senare vet nu är det närmar sig , men först skall jag släppa min bok också en sak jag oroar mig för kanske skall jag inte tänka på det men det gör jag varje dag , detta är stort det största jag har hittills gjort i livet det okända kan vara lite skrämmande jag är bara mänsklig och kan känna andra känslor fast jag är bland de positivaste människor jag känner så kan även jag känna mig lite osäker, ledsen , arg inte ofta men det händer och just nu känner jag lite av alla dessa på en och samma gång ..

Så pusta ut alla jobbiga energier puuuuuuuhhh och in med ny allt kommer bli fantastiskt eller hur ??? Och nu ser jag minsann att solen skiner kallt ute men det regnar inte resa till värmen tar vi kanske till vintern , jag andas jag har det bra , jag är en enastående kvinna , mamma och person på jorden tacksam för de mesta tack för mig over and out love & light ha en underbar dag alla underbara // Delicia 
Finste T shirts 

Skål

Hannah ; Zack & Jag 



Hope & Pray every day 

Ganska mycket

Inga kommentarer: