måndag 12 december 2016

En dag i December

Varit mycket dessa veckor jag klagar inte bra att ha att göra när mannen inte e hemma har hemskt tråkigt utan honom om helgerna men har minsann  sysselsatt mig ändå mycket mat och vin har det blivit hahahaha.Han trivs inte i Sverige har inga vänner och mår inte han bra mår inte jag bra synd att vänner inte växer på träd  ,jag har ett stort nätverk av människor så ensam är inte jag på samma sätt fast alla är vi nog lite ensamma ändå och kan man hantera att vara ensam är det inte så farligt tog mig mycket länge att hantera ensamheten efter Lars bortgång har blivit mycket internet under tiden Lars var sjuk och efter hans bortgång är mer på nätet än vad jag tittar på tv har mycket folk jag skriver med ifrån hela världen och jag tycker att det är minsann trevligt bloggen har kopplat ihop mig med en hel del människor tacksam för allt ni skriver till mig och saknar en del som har skrivit Så Hjärta Nov2010 hör av dig om du mår bra jag saknar din närvaro. Snart kommer du hem älskade P längtar efter din famn du har funnits i mitt liv i många år och tacksam är jag för vart enda dag jag får med dig .

Mycket på jobbet helt utmattad när jag kommer hem på veckodagarna orkar man inte mycket kan jag säga en känsla som de flesta känner antar jag . Julen är runt hörnet denna jobbiga tid har nog satt sina spår hos denna familj för 6 år sen nästan på dagen sövdes Lars ner och kopplades till respirator och senare kopplades till även en ECMO julen spenderades på sjukhus i Göteborg så otroligt traumatiskt det enda vi längtade efter var att leva allt annat exsisterade inte sjukhus liv var ett faktum  bodde där i många många månader fy så hemska minnen vi bär på ,vi har bearbetat och gått vidare men långt inom oss kommer det att finnas i resten av våra liv kärlek & ljus till alla som ligger på sjukhus och kämpar för era liv och till alla anhöriga som står bredvid och inte kan göra ett skit mer än att vara starka .. 

Så mycket respons jag  har fått angående min bok så glad att den berör och får människor att se saker lite annorlunda efter de har läst boken . Bloggen var och  är en portal för mig att tömma och boken en ifrån en period i våra liv jag är så tacksam för all respons jag får och denna fina blåa bok vet jag kan hjälpa andra som har förlorat någon eller någon så går i genomen livs kris så berätta för alla ni känner och hjälp mig sprida att denna fina bok finns den är lättläst och kan nå ut till alla kategorier av människor .. KÖP DEN HÄR !!!!  

Hamnade visst också i Hemmets Journal denna veckan hade nästa glömt bort denna för att intervjun gjorde vi i sommar trevlig överaskning 
Ny signering igår på Akademibokhandeln i Kristianstad så fint jag blev bemött ett eget skyltfönster träffade många fina människor så tacksam efter signering träff med en vän och åt mat och tjabba lite så en fin dag på alla sätt blev det jag är en lyckligt lottad kvinna på alla sätt . Ha en fin resterande Måndag alla underbara massor av kärlek & ljus Delicia 


Hemmets Journal 



Hemmets Journal 
Akademibokhandeln 
Skylfönster 

Så fint 
Bakom ett par solglasögon 





Inga kommentarer: