lördag 14 januari 2017

Jobb Sökes // Job Wanted ....................

Märklig vecka kan jag säga utan tvekan jag har velat ha ett nytt jobb i över ett år har jag sökt hur många jobb som helst på diverse sjukhus i Skåne och fått lika många nej och vissa inga svar alls , vet minsann inte hur jag skall göra det annorlunda till att få napp men nu måste det ske och det är nu ..

Tisdag kl 10 all personal inkallad till möte i matsalen kände redan innan att detta skulle bli ett möte som skulle vara avgörande för vår framtid och med vår menar jag Distansapotek inom loppet av 3 minuter var nedläggning  med i samtalet och jag slutade då att lyssna hjärnan gick på högvarv det konstiga var att alla var helt tysta inte ett ljud precis som om luften gick ur oss alla jaha !! Som vi har kämpat för vår arbetsplats i så många år och nu är vi en sjunkande skepp sakta men säkert kommer även detta bli ett minne . Maj 2018 låter som länge till men nej det är det inte livet går så snabbt förbi , så nu måste jag hitta en bra sida på hur man skriver personligt brev och Cv för nu minsann händer detta på riktigt.

I maj 2006 började jag jobba på Apoteket över sommaren var det planerat men har varit kvar sedan dess så mycket som har hänt genom åren jag är tacksam att jag har jobbat här men nu dax att se sig om , framför allt höja sin lön samtidigt som detta jätte ledsamt är det ett nytt kapitel i ens liv som skall bli spännande.

Åhhh vad jag saknar dina björnkramar finaste Pontus , kom nu hem till kylan vad skall du ha en massa sol för  hahahaha älskar dig // D

En kamp om att andas min blogg och nu i bokform Hans resa till nya organ ,nytt liv blev min resa utan honom kärlek , ångest , sorg arbete och en inre styrka utan dess like finns att KÖPA HÄR !!!!! 

Nya utmaningar 
glitter gillas 

min bok som kudde 
laddat ner appen 














Inga kommentarer: