söndag 29 januari 2017

Stina Wollter & Jag ..............




Veckorna susar förbi chocken  har nu lagt sig lite om att min arbetsplats kommer att stängas nya tag tar vi och nya jobb kommer vi alla att hitta så småningom är inte orolig ..

Förra Söndagen hände det något mycket märkligt kollade igenom Instgram en kompis till mig hade taggat mitt namn på Stina Wollters sida de sökte olika människor öden till kvällens radio program jag skrev tillbaka på sidan om vad skall vi prata om och där ifrån gick det snabbt 20 minuter senare ringde det en tekniker och en annan tjej ringde och frågade lite allmänna frågor om vad vi kunde ta upp sen bumms direkt sändning kl 22:15 så läckert så nöjd så fin hon är den där Stina , Lycka till nu i Let´s Dance jag skall titta på dig jag lovar.

Förra helgen hade jag oxå lite kvalitets till med min Hannah har inte sett henne sen julen , Pontus och jag brukar köra ofta till Malmö och hälsar på men nu när han har varit i Spanien har jag inte kört dit så en trevlig tur till Emporia hade vi tjejer , och denna helgen mystid med min Zacke på Ikea underbart härliga ungdomar vi har Lars så synd att du missar dessa underverk som du så gärna ville se växa upp. Jag såg alltid dig som den bättre av oss föräldrar du var så pedagogiskt så lugn ,men jag har redat av detta ganska bra och är mycket stolt över dem alla och kan bara säga att jag älskar er Hannah , Zack & Joel över allt annat ni fick mig att orka leva vidare efter pappas död tack för att ni är mina barn och tillsammans är vi starka mys i hela själen att jag är er mamma . 

På Onsdag kommer min älskade underbara hem , som jag har saknat dig och de år jag har haft med dig är jag så tacksam för <3 På Onsdag är det oxå sex år sen Lars somnade ofattbart att åren har gått så snabbt förbi men kan fortfarande minnas den tomheten efter din bortgång som om den vore igår otroligt lycklig över att jag har gått vidare och kan känna lycka & kärlek idag , då trodde jag aldrig att det var möjligt och tänk att man kan känna en otrolig kärlek för båda dessa män som betyder så mycket för mig både levande och döda svårt att förklara hur detta går till men så är det och kommer alltid att vara tror att bara de som har förlorat sin andra hälft kan förstå vad jag känner jag pratar med Lars dagligen i mina tankar som om han inte lämnat jorden och många gånger kan jag till och med få svar men det kan bli en annan bok  som jag har funderat på hahahahaha ..

Tack kära Gud , Jesus & Universum för mitt liv , mina barn , mina kärlek ,min skyddsängel jag har så mycket att vara tacksam för vi har det så bra , bor så fint här på taket och har hälsan , har fantastiska vänner och mat på bordet . Livet skall man inte ta för givet har jag fått lära mig den hårda vägen men är glad att jag har fått upp min ögon för att en helt ny värld har jag upptäckt . Hoppas och ber nu att världen öppnar sina ögon och tillsammans kan vi skapa fred på jorden.... Kärlek & Ljus alla vackra glöm inte att tala om för de ni älskar att ni älskar dem ha en fin dag // Delicia 

Min fina bok En Kamp Om Att Andas kan ni KÖPA HÄR !!!! 


Läcker kvinna 

Älskade Hannah 

Summera dagen 

Min vackra sovrums fönster dimmigt ute 




Inga kommentarer: