torsdag 28 december 2017

2017, thanks 4 the lessons 2018 let's do this ..

Ja 2017 mot sitt slut mycket bra och ganska jobbigt år samtidigt men det är väl som alla år lite bra lite jobbigt bytt jobb här jag gjort trivs bra kommit in i det nu någorlunda nya kollegor alla är super trevliga och hjälpsamma men saknaden av DA kollegor jisses Amalia vad det är tomt utan er men men vi kommer att träffas då och då som vi alltid har gjort . Jag är nu singel känns otroligt konstigt har haft dig i 5 år men jag är ju mest själv  ändå du reser alltid så bestämde nu att livet är för kort att vänta o vänta för att sedan njuta av några få månader i taget 5 år är länge och saknar dig ofantligt mycket men jag vill ha lite mer av en relation och han får gärna bo i Sverige.

Jag har gråtit i månader orkar inte vara ledsen är en sån pigg levnadsglad person och detta knäcker mig måste rycka upp mig bums , känns lite som de jag älskar försvinner Lars dör sen lämnar Mr P landet konstant .. Vet knappt hur man går till väga att träffa någon längre 300 obesvarade mail på date sight skapar lite panik fundera på att radera kontot o se om man bara stöter på någon låter universum ta över det är så ödet funkar eller ???

Jobbat otroligt mycket hela december sliten är förnamnet tänkte sova igenom nyår det har jag gjort förr ...

2018 kommer att bli super bra jag planerar en resa har bara 8 dagars semester så flyga till Spanien eller något med mina ungdomar har diskuterats, jag fyller 50 Gud vad hände där känner mig som en 20 åring i alla fall efter jag har rest mig och fått kaffe
Tacksam är jag i alla fall att jag har min hälsa , mina barn , familj , jobb , lägenhet mm

Tack Gud , Jesus & Universum för allt vackert i mitt liv amen
Va rädda om er glöm inte att tala om för de ni älskar att ni älskar dem mycket viktigt ha det fint kärlek & ljus // Delicia


KÖP MIN BOK HÄR !!!!








Inga kommentarer: