söndag 14 juli 2019

Mitt magiska liv....

Godmorgon världen tack att jag än en gång vaknar och får spendera dagen med de jag älskar en ritual jag kör varje morgon & varje kväll innan jag blundar för natten livet så underbart vackert något man inte skall ta för givet. I åtta och ett halvt år har jag varit änka svårt att tänka sig att det är så länge sedan du dog i mina armar minns ljudet av alla apparater och hur alla vi skrek när du tog ditt sista andetag, döden är så otroligt overkligt så brutal så vacker jag skulle nu stå själv med allt vi var två om och nu dessa år senare ser jag att jag har gjort det med bravur.
För 5 år sedan sålde jag vårt hus och flyttade till denna fina takvåning vi har trivs bra här och nu har vi världens flytt röra för nu skall det flyttas igen minsta barnet & flickvän till sin första egna lya och jag mamma till min första egna lya hahaha jag blev sambo direkt när jag var 17 så jag ser fram emot att bo utan barn ett tag men ser även fram emot att en dag bo ihop med min kärlek i Skurup.
Ligger i min säng dricker kaffe hör fåglarna kvittra för några dagar sedan var jag i Spanien min kropp är brun ett tag till hoppas jag min väska packad igen sista semester veckan kommer att spenderas med kärleken sen blir det packa, jobba, sova på schemat jag har sålt mycket behöver inte så mycket möbler i en tvåa känns bra jag är lycklig så otroligt lycklig så tacksam så kär livet är magiskt jag ser mina motgångar som lärdomar och jag är stolt över den kvinnan jag har blivit och känner hur Lars ler ifrån himlen så stolt över sin familj det blev bra trotts allt så jäkla bra kanske till och med bättre.....
Tacksam varje dag att jag överlevde min fruktansvärda depression / sorgearbete tuffaste jag har gjort bär mina ärr med stolthet jag lever jag andas jag älskar inget jag tar för givet varje dag är en fantastisk gåva.

Ha en underbar dag alla vackra kärlek & ljus puss & kram Delicia


Inga kommentarer: