onsdag 25 september 2019

Äntligen klar.......

Länge sedan jag skrev något här på bloggen, när Lars var döende var detta min överlevnad att tömma all ångest i bloggen för att orka stå kvar utan honom så otroligt mycket har hänt i mitt liv så mycket jag har vuxit som person så tacksam....... Ja var skall jag börja dagen jag fyllde 51 fick jag kontrakt till min lilla lya dagen efter åkte vi till Spanien 2 veckor med min kärlek har hållt på packa sälja mm men nu äntligen är jag klar tack gode gud stressnivån var hög jobba 2 skift, packa, slänga & planera Skurup om helgerna för att börja om samma procedur på måndag igår lämnade jag nycklarna till takvåningen 5 år bodde vi där så skönt att vända blad jag bor nu utan barn alla bebisar har nu sina egna liv och jag kan med stolthet säga vi gjorde ett bra jobb väluppfostrade ungdomar med bra varderingar är lite av en utrotningshotade art hoppas att de nu för vidare till sina egna barn mina blivande barnbarn..

Nu skall jag börja få ordning i min lilla lya från hus på Svartmannagatan till liten 2a i stan jag har verkligen förminskat mina ägodelar och mer kommer jag att sälja och göra av med jag har märkt att man blir stressade av prylar ju mindre man har bättre mår man och det viktigaste har jag redan i mitt liv tacka gud varje dag för min hälsa, mitt liv, mina barn & familj och min kärlek allt annat är egentligen inget att ha men lite prylar får man ha som väskor, skor, kläder för att ha kul på jorden eller hahaha😂

I helgen kommer Christer jag jobbar kväll vi är barnlediga var annan helg då är det alltid mys på hög nivå bara vi underbart jag behöver lite hjälp att sätta upp lampor sen besöker vi mina Pågar, Hannah besöker vi när vi är hos honom hon bor bara ett stenkast ifrån Skurup. För 2 helger sedan var vi i London med mannens företag så otroligt trevlig Mamma Mia, Victorias Secret, Harrods mm nu tillbaka i Sverige och välkomnar hösten om 3 månader är det Jul jisses var tiden flyger förbi ser lite fram emot att handla lite julklappar har planerat lite vet inte vart detta kommer ifrån har typ undvikit julen sedan Lars låg uppkopplad till alla maskiner i väntan på organ på Sahlgrenska allt tappade sin mening men känns bra nu mina barn hans barn mina syster barn ja livet är nu komplett familj & kärlek behöver inte så mycket mer jag är så lycklig...

Ha en fantastiskt dag alla vackra människor var rädda om varandra tala alltid om för de ni älskar att ni älskar dem och är tacksam att de är i era liv mycket viktigt 🙏❤️ kärlek & ljus // Delicia


Inga kommentarer: