söndag 5 januari 2020

Hello 2020

2020 helt ofattbart hur tiden / livet susar förbi, 9 år sedan vår familj traumatiserades av döden.
Döden grym, obehagligt, ofattbar, fruktansvärt & vackert tog lång tid för oss alla att repa sig och vissa av oss kommer aldrig att repas. Min pussel bit försvann men har nu ersatts av en annan trodde inte det var möjligt men jo han passar perfekt jag är nu läkt och hel jag är otroligt lycklig och ser fram emot att spendera resten av mitt liv med dig min vackra människa. Allt har fallit på plats våra barn har blivit fantastiska människor där gjorde vi bra Lars bravo we did it!!!!!

Alla helgerna är förbi är nu tillbaka i stan jag har kört 120 mil dessa veckor tur & retur Skurup - Hässleholm nu blir det en lång vecka tills vi ses igen blir jobbigare och jobbigare varje gång att säga hejdå ses på fredag, tid spenderat med dig är Guld  om 6 månader drar vi till Spanien fram tills dess blir det jobba jobba spara pengar så att vi kan leva som Kung & Drottning i 3 veckor skall bli ljuvligt...

Jag vet att jag är tjatig men alla vackra jag säger det igen Ta inte livet, hälsan, kärleken mm för given det kan försvinna på ett ögonblick var tacksamma varje dag man får med sina nära och kära tala om för de ni älskar att ni älskar dem & de är värdefulla imorgon kan det vara för sent.

❤️🙏 Rip kära Jörgen du kommer att saknas på jorden #fuckcancer







Ps kan tydligen inte få in  nyantagna bilder till bloggen fick bli några från 2019


Inga kommentarer: