söndag 8 mars 2020

Störst av allt är kärleken

God morgon världen söndag är det älsklingen sover jag dricker kaffe och bara myser livet är ljuvligt så tacksam, så lycklig för en vecka sen friade jag och en chockad rörmokare sa ja gud så nervös jag var planerat i smyg i flera veckor köpt ringar  övat på talet gått igenom det med våra gäster som var hos oss hela helgen. Christer hade beställt ringar i smyg i julas de var slut på lager mannen gick ner på knä julafton morgon när alla låg o sov och sa du skall få en ring mitt  hjärta jag lovar han var ledsen att jag inte skulle få min spiderman ring i julklapp och där gick min planering in skottår & skottdagen det innebär att kvinnan får fria så jag fullföljde det hela.. Sedan första gången jag träffade Christer visste jag att han var rätt vart enda cell i min kropp talade om för mig att där är han  jag hade hittat hem efter så många år av sorg efter Lars.
Jag träffade en annan I fem år av mitt liv jag trodde det var kärlek men med andra ögon så var det en läxa som livet gav mig så att jag aldrig skulle göra om misstaget aldrig mer ha någon I mitt liv som inte älskade mig och varderade mig, jag har vänt blad och aldrig tittat tillbaka...

Jag har lovat styvsönerna pannkakor hör att de börjar vakna på ovanvåningen vi är nu är stor familj jag och mina tre & han med sina tre kan ni tänka er hur många barnbarn I framtiden det kommer at bli hahaha vi kommer ha att göra jag & min fina blivande man ❤️🙏 

Tack Universum för allt vackert i mitt liv  tack för min fina Lars som älskade mig i 20 år och tack för att jag få uppleva det igen, jag kommer aldrig ta livet eller kärleken för given det är en ljuvlig gåva som jag kommer att vårda varje dag 🙏

Ha det bäst alla vackra människor och som min chef säger .. Mer kärlek åt folket 



Inga kommentarer: