lördag 22 augusti 2020

Du & jag mot världen

 I ett skottdrama finns det offtas en eller flera som blir dödade i detta fall är det inte jag kulan var riktad mot mig men fel person blev dödade själsligt tänker jag nu, min älskade den nuddade mig men du träffades mitt i hjärtat jag kan känna din smärta du kommer att överleva jag älskar dig och önskar att jag kunde hålla om dig, ta hand om dig, trösta dig livet har nu slagit dig hårt du reser dig så småningom det vet jag

Jag har rest mig ett flertal gånger borstat av mig och mött livet med stor respekt & kärlek 


Tack Gud Jesus & Universum för min styrka jag är djupt ledsen fattar inte varför detta har hänt oss vi som var så lyckliga så uppe i våra liv som förändrades av smuts, skönt att ögonen öppnas än en gång tacksamheten av att ha haft dig dessa 2 fantastiskta år I mitt liv har varit de bästa sedan Lars bortgång. 

Jag hoppas och ber att vi kan hitta tillbaka till varandra vi är gjorda för varandra det är andras spel bakom våra ryggar som har satt detta vackra på gungning fruktansvärt. 

Jag säger bara karma!!!!!!


Denna man har jag älskat sedan dag ett vi klickade direkt han är den snällaste själ jag har träffat ångrar inte en sekund av mitt liv med honom, det lös kärlek om oss i 2 års tid har han lagat mina matlådor, älskat mig och planerat framtiden med mig. 

Så tyst nu så märkligt alla mina saker var I hallen och väntade på mig inte ett spår av mig i huset. Jag vet att du är inne i ett försvar detta är svårbigtipligt har själv svårt att ta det till mig, fast jag är på en annan nivå i mitt liv så jag vet varför detta händer detta är hans spirituella vandring, hans livs resa han skall växa och jag kan inte då vara i vägen. 

Vissa saker måste man bara genomlida själv precis som jag fick göra när jag förlorade Lars för nästan 10 år sedan men när man kommit tillbaka till ytan är man grymt stark, grymt vaken och otroligt tacksam att man har överlevt och ögonen är vid öppna ser saker livet på ett helt annat sätt.

Tack Gud, Jesus & Universum för mina motgångar det har stärkt mig till den kvinnan jag är idag ❤️🙏

Jag gjorde slut men ändå inte hoppas och ber att vi kan börja på ett nytt rent blankt papper nästa kapitel, jag älskar denna man med hela mitt hjärta han är finast och vi har mycket kvar att göra. 

Vi är ett team du och jag mot världen jag älskar dig och jag har inte givit upp tillsammans är vi starka 


                         XOXO Delicia


KOMMENTARER UNDANBEDES JAG ÄR SÅÅ LEDSEN MÅSTE TÖMMA MIN PANIK OCH NI SOM VET GÖR JAG DET VIA BLOGGEN, SKICKA HELLRE ERA BÖNER & KÄRLEK 

Inga kommentarer: